Odp: filtry do wody

From: "rymi" <r...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: filtry do wody
Date: Sun, 9 Dec 2001 23:35:05 +0100

> (...)
>
> I oczywiscie taka super instalacja powinna byc montowana na
> szybkozlaczki
> Aby raz na tydzien otworzyc wszystkie zbiorniki i je wyplukac, wymyc i
> wydezynfekowac goraca woda.
>
> Lampe UV masz na wylocie a nie na wlocie i pewnie w pierszym lub drugim
> zbiorniku masz hodowle bakterii
> i nie ma potrzeby aby ta hodowla rosla z kazdym tygodniem.
> (...)

> Jacek

Po pierwsze wody tak oczyszczonej nie piję a używam do badań.
Po drugie urządzenie to zostało kupione przez moją firmę i ja za nie
płaciłem.
Po trzecie jest to aparatura amerykańska i to chyba wyjaśnia cenę.

Rzeczywiście cala instalacja montowana jest na szybkozłączach ale nie muszę
jej co tydzień otwierać i czyścić, a bakterii nie ma (to wiem na 100%) bo
używam tej wody do pracy z DNA i każde obce DNA mogłoby zafałszować wyniki.