Re: filtry do wody

Data: 2001-12-09 22:24:26
Temat: Re: filtry do wody
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

Leszek Serdyński wrote:

> Użytkownik "loveless" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> ale tak z marszu kojarzylo mi sie, ze jednak w wodzie
>
> Ale bardzo niedobrze, jeśli są Fe lub Cu.
>
> ktore sa zawsze wymienione na butelce z mineralna. wiec
>
> Nie jestem w ogóle zwolennikiem żadnej suplementacji mikroelementów.
> Zwierzętom też nie daje się mineralnej do popijania.
Byles kiedys na wsi ?
Widziales co bydlo zre ?
Pije wode z mikroelementami
Zlizuje minroelementy na lace z kamieni.
Ma lizawce z mikroelementami.
Bez tego choruje.

Człowiek tak samo
> "wychował" się na deszczówce i te parę milionów lat przeżył bez wiercenia
> studni.
Bzdura.
Zycie sie rozwinelo wokol zrodel, rzek a nie deszczowek.

Dodatkowe dostawy różnych minerałów właśnie mogą zaburzać
> gospodarkę w organiźmie, powodować powstawanie kamieni nerkowych i t.p.
Bzdura.
Wlasnie filtrowanie wody z mikroelementow moze zaburzac prawidlowe
funkcjonowanie organizmu i zaburza, dlatego wode sie zawsze
mineralizuje.

> jezeli
>
> Ja piję z filtra. :-)
wspolczuje

> Arabów

> membrany
>
> Jeżeli miałbym pewność, że filtr nie jest uszkodzony, to bym się napił. :-)
smacznego ;)

> Jeżeli nie przepuszczają NaCl, to jak mogą wirusy?
Jaki jest rozmiar czassteczki NaCl a jaki wirusa ?

Jacek