Odp: jelita?

Data: 2001-12-30 22:33:36
Temat: Odp: jelita?
Od: "Marcin Roszkowski" <m...@w...pl>

trudno cos zaradzic bez badan.
opis pasuje do colon spasticum (the irritable bowel syndrome)
ale moze to byc 10 innych rzeczy

idz do lekarza - nie ma na co czekac - raczej samo nie przejdzie.
gastroenterolog albo chirurg, najlepiej jedno i drugie.

Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...