ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da

11. Data: 2004-08-20 21:01:29

Temat: Re: ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

From: "Teresa" <t...@o...pl>

12. Data: 2004-08-20 21:26:33

Temat: Odp: ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: "Teresa" <t...@o...pl>

Na priv odpowiedzialam

Teresa

13. Data: 2004-08-21 03:46:52

Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:cg5o9f$ih0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Muminos" <bleele lel @dup.pl> napisał w wiadomości

> A co to konkretnie jest w Mikołowie - szkółka, sklep?
>
> Pozdrawiam z aglomeracji, Basia.

cytat
"Wiem, że poletko doświadczalne a więc i sadzonki ma Ośrodek Doradztwa
Rolniczego w Mikołowie (śląskie), proszę tam zadzwonić - do Pani
Zwierzchowskiej i może pomoże.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek"

14. Data: 2004-08-21 03:51:39

Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> :)
> a jestes pewien
> ze jest to M. sinensis 'Giganteus'
> a nie M.sacchariflorus lub M.sinensis "Silberfeder"
> ????
> a jak wielka jest to sadzonka
> tzn w jak wielkiej doniczce

tak, ten z florexpolu to
"Miscantuhus sinensis "Giganteus" (2m)
cena 1 rosliny 6.90

nie wiem jak wielka

moze i macie racje - trza to kupic , ze 3 sztuki - i podrzucic komus katalog
:)

15. Data: 2004-08-21 07:51:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muminos wrote:
> [...]
> "Wiem, że poletko doświadczalne a więc i sadzonki ma Ośrodek Doradztwa
> Rolniczego w Mikołowie (śląskie), proszę tam zadzwonić - do Pani

Dokładnie tak. ODR Mikołów prowadzi poletka doświadczalne z tzw roślinami
energetycznymi, w tym z Miscantusem. Mają poletka doświadczalne , sklepu nie
prowadzą ale Pani Zwierzchowska jest bardzo uczynna i być może odstąpi parę
sadzonek.
Dziadek, jak zwykle, ciepło

16. Data: 2004-08-21 19:01:44

Od: "Wojtek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesienia bedé dzieli swojego bo mi sie z bardzo rozrósl jezeli masz ochoté
oddamza darmo w dobre rece.Zapraszam do Bytomia.Wojtek
Użytkownik "Muminos" <muminos@_zabic_spam_w _p.p_l_kwas> napisał w
wiadomości news:cg1if2$vji$1@polsl.gliwice.pl...

17. Data: 2004-08-23 11:38:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Muminos" <bleele lel @dup.pl> wrote in message

> tak, ten z florexpolu to
> "Miscantuhus sinensis "Giganteus" (2m)
> cena 1 rosliny 6.90

Nie kieruj sie bezkrytycznie nazwami z katalogow florexpolu, bo zdarzaja
sie u nich bledy.
Ponadto miskant ten osiaga trzy (i nawet nieco ponad) metry wysokosci.
Czy kwiecisty czy odmiana chinskiego, mniejsza w tym przypadku o to, bo
mowimy o tej samej roslinie i jej wielkosc tu podaje.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2004-08-23 11:40:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Dokładnie tak. ODR Mikołów prowadzi poletka doświadczalne z tzw
roślinami
> energetycznymi, w tym z Miscantusem. Mają poletka doświadczalne [...]

Czy nie zajmuja sie oni czasem jedynie miskantem cukrowym z miskantow?

Pozdrawiam,
Bpjea

Cebulki kwiatowe
Chwasty w trawie - czym wytepic?