pytanie dot.kremu

1. Data: 2003-04-26 16:30:01

Temat: pytanie dot.kremu
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak smaruje twarz kremem jakimkolwiek nawilżajacym to potem zamiast miec
cere ładniejsza czy gładszą pojawiają mi się takie drobne krostki lub
ogólnie cera przestaje być miła i gladka w dotyku. Czemu? :-)
Krem nakładałam sporadycznie ,teraz od jakiegoś czasu uzywam systematycznie
nivea visage alpha flavon ( to tak ze strachu przed zmarszczkami;-))mam 22
lata.

1. Data: 2003-04-26 16:37:17

Temat: Odp: pytanie dot.kremu
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba wypadaloby się przedstawić ;-)
Mam na imię Agnieszka , lat 22 , jestem z 3 miasta .Chociaż jakoś specjalnie
o wyglad ,a raczej gromadzenie kosmetyków i rózne ich wykorzystywanie ,nie
dbam ,to lubie poczytać waszych spostrzeżeń i porad :-) Od czasu do czasu
się wtrącam.

1. Data: 2003-04-26 16:46:59

Temat: Re: pytanie dot.kremu
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
systematycznie
> nivea visage alpha flavon ( to tak ze strachu przed zmarszczkami;-))mam 22

Sliczna Buziulka.
Nie powinnasz oszczedzac kremu - nakladaj grubsza warstwe, a krostek nie
bedzie widac. Ekonomiczniej jednak byloby zaprzestac stosowania. Faktycznie,
nazywa sie pieknie, nie dziwie sie, ze chcesz go uzywac...

1. Data: 2003-04-26 16:51:01

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <a...@o...pl>

> [...]
Faktycznie,
> nazywa sie pieknie, nie dziwie sie, ze chcesz go uzywac...

:-PPPP
Nie pytałam o jak zamaskowac nierównosci na twarzy kremem, ktore on
powoduje.chcialabym sie dowiedzieć dlaczego tak się dzieje.Nie uzywam go bo
ładnie się nazywa heh

1. Data: 2003-04-26 16:52:54

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba wypadaloby się przedstawić ;-)
> Mam na imię Agnieszka , lat 22 , jestem z 3 miasta .

Czesc. adam, lat 2X, niedaleko Trojmiasta. Usmiecham sie do Ciebie,
Agusiu, zalotnie :) . Ja tez Cie chetnie poczytam...

1. Data: 2003-04-26 17:02:42

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powoduje.chcialabym sie dowiedzieć dlaczego tak się dzieje.

I uzyskalas odpowiedz.Po prostu go nie uzywaj. A dlaczego ktos inny nie
moze jesc fragarii grandiflory? Chcesz wiedziec, na ktory ze skladnikow
jestes uczulona? Musisz to sama ustalic. Bog raczy wiedziec, dlaczego... Nie
przejmuj sie, wiele osob ma na cos alergie... Ja mam na blondynki.

1. Data: 2003-04-26 18:05:35

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-27 16:53:07

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze masz na ten krem uczulenie?
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-04-27 23:49:44

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl>

Jesli robia ci sie krostki po dowolnym kremie (a jakich uzywalas?)

po każdym nawilżającym ,uzywalam różnych ,ale żadko ,na ogół tylko np zimą
(na mróz) albo latem (żeby nie spalić twarzy)

prawdopodobnie masz nadwrazliwa cere, ktora natychmiast reaguje
podraznieniem :-(
Sprobuj kosmetykow 'aptecznych', np. seria A, dla alergikow, Erisu albo
Toleriane La Roche Posay.

hmm ja nie uzywam kremu co dzień ,nie mam suchej twarzy,dobra cere.Zaczęłam
uzywac tego Nivea ,bo to krem zapobiegający zmarszczkom.Moze następny kupie
z Avonu.

dzieki

1. Data: 2003-04-28 00:11:42

Temat: Odp: Odp: pytanie dot.kremu
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl>

Zimą uzywalam ochronnego a latem jakiegos tam zwyklego nawilzajacego( nivea
,avon czy bambino:-)) Obojętnie jaki krem to zawsze robily mi sie takie
male krostki ,ktore bardziej mozna bylo wyczuc ręką niż zobaczyć.Ogólnie
twarz zamiast byc normalna i nawilzona ,stawała się nie miła w dotyku i
chropowata.Z tego powodu baaaardzo zadko nakladam krem na twarz.Ten nivea
visage kupiłam ,juz pisalam z jakiego powodu i niestety twarz robi mi sie
taka sama jak po innych kremach.
Owszem zmarszki sie nie pojawiły;-) ale skora na twarzy mi się
spiepszyła.buuu

na kolejny nietrafiony.
Jesli konsultantka nie bedzie chciala dac, zmien konsultantke ;-)

ok dzieki,tak zrobie:-)

Jakie zabiegi na wiosnę?
Coś dobrze matującego
stopy jak marzenie!
jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+
pytanie o maseczkę z AA Eye Perfect