Odp: raport dzisiejszej Polityki

Data: 2003-10-11 00:09:51
Temat: Odp: raport dzisiejszej Polityki
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl>

Użytkownik WaldiM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm6350$n69$...@n...onet.pl...

> chcialem delikatnie zwrocic uwage, ze takie mamy srodowisko lekarskie,
jakie
> mamy spoleczenstwo...
> uklad jest polaczony... lekarze wywodza sie ze srodowiska w ktorym zyja i
> ktorym pozniej pracuja...
> to nie sa ludzie importowani jak londynscy kierowcy autobusow po drugiej
> wojnie swiatowej...

Ciekawe skąd się bierze ta nienawiść czesci społeczeństwa do lekarzy. Czyżby
widząc tych którzy biora łapówki, widzieli siebie. Najwieksze pretensje mają
te cwaniaczki, które jak nie dostana renty to krzycza jacy to lekarze sa
nieuczciwi. Przeciez oni nie moga pracowac. Ale krasc i chlac jakos moga.

Piotr Maksymowicz