Odp: trudny temat - pieniądze

Data: 2002-02-05 09:07:45
Temat: Odp: trudny temat - pieniądze
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>

Użytkownik Gosia Rock-Błaszkiewicz <g...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3mn30$73c$...@n...tpi.pl...
> Konto jest na nas oboje, karta jest jedna ale stalego wlasciciela nie ma.
> Kilka razy zdazalo sie mezowi powiedziec , ze to sa jego pieniadze bo on
> zarabia ale zaraz wuprowadzalam go z bledu bo cyz ja nie pracuje

Moja tesciowa, dobra kobieta:-)) poradzila mi kiedys, ze jesli kiedys moj
malzonek (a jej syn) wypomnie mi, ze pieniadze sa jego, mam mu odpowiedziec,
"_ja_ tez jestem _twoja_. Podobno ten tekst doskonale sprawdzil sie w
malzenstwie jej przyjaciolki. Maz przyjaciolki po kilku takich tekstach i
ripostach zony przestal uzywac w sporach tego argumentu :-)
Asia