Odp: turnus rehabilitacyjny - pytanie

From: "Andrzej Wójtowicz" <w...@p...org.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Odp: turnus rehabilitacyjny - pytanie
Date: Mon, 16 Jul 2001 17:37:48 +0200

Witam!
Jestem organizatorem turnusow rehabilitacyjnych i u mnie polowa osob nie ma
dofinansowania z PCPR i nei wymagam od nich zadnych skierowan. Dla mnie
wystarczajacym skierowaniem jest to ze chca zaplacic pelna odplatnosc.
Moze tam sa inne uwarunkowania, ale takie glupie upieranie sie chyba
faktycznie jest nie na te czasy. Jak tak sie tam upieraja to zmien
organizatora.

Pozdrawiam.

Wujek

Użytkownik Czarek <c...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:k5y47.44101$w...@n...chello.at...

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla