Odp: urzadzanie dzialki

Data: 2000-11-02 15:12:07
Temat: Odp: urzadzanie dzialki
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl>

Użytkownik Barbara Guzek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...

> brzoskwinię nowej odmiany Iskra. W tym roku zebrałam parę kilo owoców
większych
> (!!) i nieporównanie smaczniejszych od greckich z hipermarketu.

No to pozazdrościć słońca! Moje brzoskwinie kiepsko zniosły deszczowu i
chłodny lipiec i nie były tak smaczne jak zazwyczaj - ale taka jest uroda
polskiego lata.
>Warto też
> sadzić gatunki źle znoszące transport i pobyt na sklepowych półkach, np
> czereśnie i wiśnie

Co do wiśni - zgoda, przy czym ciąć, ciąć, ciąć! (brzoskwinie to samo -
tylko cięte!). Czereśnie - ale tylko na podkładce karłowej lub ze wstawką
skarlającą, inaczej będzie to co u mojego sąsiada, który zbiera czereśnie
włażąc na dach domu:) No i może raczej krzewy jagodowe typu malina, jeżyna,
które są jeszcze mniej odporne na transport i przechowywanie?

Pozdrawiam, Basia.