zmeczona

1. Data: 2001-09-12 21:48:45

Temat: zmeczona
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak,. jestem juz zmeczomna,. Moze zajmijmy sie jedzeniem, przepisami,
zarcirem???

1. Data: 2001-09-13 06:06:21

Temat: Re: zmeczona
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:9nol8p$9gd$1@news.onet.pl...
> tak,. jestem juz zmeczomna,. Moze zajmijmy sie jedzeniem,
przepisami,
> zarcirem???

O tym co się stało powinniśmy myśleć, pamiętać i wiedzieć, ale po
co pisać o tym bez przerwy
pozdr.Alex

1. Data: 2001-09-13 06:18:15

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> wrote in message
> tak,. jestem juz zmeczomna,. Moze zajmijmy sie jedzeniem, przepisami,
> zarcirem???

a wiecie ze mnie wczoraj pomoglo krzatanie sie w kuchni. Po poludniu, gdy
moj nastroj siegnal dna (do oczywistej, doszlo jeszcze kilka pozornie
blahych szpileczek), zajelam sie kuchnia. Najpierw zarobilam ciasto na chleb
(wg, przepisu Joli L-L, pisalam o tym w poprzednim poscie), potem upieklam
piernikowego murzynka, wyszedl przepieknie, pachnacy, wilgotny i puszysty.
Nie musze opisywac, bo wychwalony juz tu zostal nie raz. Potem kotlety
mielone, przepis znalazlam w kuchnia.3miasto.... tez dobre :-)
A potem upieklam ten chleb. Wszystko sie udalo, pachnialo pieknie i bylo
pyszne. I jakos tak lzej na duszy mi sie zrobilo.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-09-13 08:05:14

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> tak,. jestem juz zmeczomna,. Moze zajmijmy sie jedzeniem, przepisami,
> zarcirem???

Tak się zastanawiam, co masz na myśli... Te literówki...
I naprawdę nie wiem, czy o _żarcie_, czy _zacier_ Ci chodzi... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-13 17:07:01

Temat: Odp: zmeczona
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9npp6c$78l$...@n...onet.pl...

> Tak się zastanawiam, co masz na myśli... Te literówki...
> I naprawdę nie wiem, czy o _żarcie_, czy _zacier_ Ci chodzi... ;-)))

Niepotrzebnie sie czepiasz. Robie nieraz literowki. Zreszta czepliwa jestes
od poczatku. No i trudno. Taki widac masz charakter.

1. Data: 2001-09-13 17:12:11

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9npjgt$qc2$...@n...tpi.pl...
> [...]
> A potem upieklam ten chleb. Wszystko sie udalo, pachnialo pieknie i bylo
> pyszne. I jakos tak lzej na duszy mi sie zrobilo.

A ja zrobilam salatko-awanturke (tez zaraz lepiej sie poczulam). Polecam ja:
w misce salata porwana na kawaleczki, ser bialy, tunczyk w oleju, lososs
swedzony w plastrach pociety an kawaleczki, zalac oliwa, wcisnac czosnek,
sol, pieprz. B to dobre i ladnie wyglada:-) Pozdrawiam, K

1. Data: 2001-09-13 18:59:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jestes
> od poczatku. No i trudno. Taki widac masz charakter.

Zażartować nie wolno?
A jak jesteś zmęczona to połóż się spać i nie męcz się przy komputerze...
Teraz się czepiam...

1. Data: 2001-09-13 20:04:45

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9nqvhf$llf$...@n...onet.pl...
dyskusyjnych napisał:9npp6c$78l$...@n...onet.pl...
> A jak jesteś zmęczona to połóż się spać i nie męcz się przy komputerze...
> Teraz się czepiam...
Pracuje przy kompueterze i musze. Zagladam na liste by sie zrelaksowac i
juz.
Wiecej dystansu......:-)

1. Data: 2001-09-13 22:02:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych napisał:9npp6c$78l$...@n...onet.pl...
> Pracuje przy kompueterze i musze. Zagladam na liste by sie zrelaksowac i

Rozumiem, ze Ty też nabierzesz?
To co? Łapka? Ja się naprawdę nie czepiałam literówek... Mnie po prostu
rozbawiła... ;-)))

1. Data: 2001-09-14 05:51:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiem, ze Ty też nabierzesz?
>To co? Łapka? Ja się naprawdę nie czepiałam literówek... Mnie po prostu
>rozbawiła... ;-)))

jak to dobrze, ze sie juz nie bijecie!
Czy moge jeszcze dodac, ze mnie tez bardzo bawia literowki, co
smutne, to to, ze moje wlasne tez mnie czasem doprowadzaja do
histerii...na innej grupie jestem znana jako Krolowa Literowek
albo Typo Queen, co jest mi wypominae, ze pisze sie TUp[ Qeeun
albo tropo wueem, etc etc. zcasem sama nie wiem, CO rzeczywiscie
napisalam!!!
:))

Krysua, pardon, Krysia
K.T. - starannie opakowana