Ognik - owoce jadalne??

1. Data: 2005-10-24 11:51:33

Temat: Ognik - owoce jadalne??
Od: "Devv" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma pojęcie czy owoce ognika czy to czerwone cz żółte są jadalne???

Dzięki za info

2. Data: 2005-10-24 13:20:38

Temat: Re: Ognik - owoce jadalne??
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Devv" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma pojęcie czy owoce ognika czy to czerwone cz żółte są
jadalne???

Są jadalne. Nawet polecane na przetwory. Ale jadłam i dziwiłam się, czemu -
właściwie bez smaku, mączyste, mdłe.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-10-24 13:32:44

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Devv" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma pojęcie czy owoce ognika czy to czerwone cz żółte są jadalne???
>
> Dzięki za info

Są na pewno pożywieniem ptaków , więc nietrujące ;-)
Ale czy jadalne w sensie wartościowe ?
Na krzaku na pewno ładniejsze ;-)
Rzuć okiem tu : http://www.ziemia.org/drzewaikrzewy.php
--

Pozdrawiam :-) pithal

4. Data: 2005-10-24 13:33:30

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> jadalne???
>
> Są jadalne. Nawet polecane na przetwory. Ale jadłam i dziwiłam się, czemu -
> właściwie bez smaku, mączyste, mdłe.

Zapewne sa jadalne wedlug terminologii "jadalne" = "nie trujace".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2005-10-24 13:34:02

Od: "Devv" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, ja się zastanawiałem nad zrobieniem z nich winka, któż wie ...... a
szkoda bo dużo ich jest

Pzdr.
Devv

6. Data: 2005-10-24 13:44:33

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości
.

> Zapewne sa jadalne wedlug terminologii "jadalne" = "nie trujace".
>
> Pozdrowienia,
> Michal

W zasadzie wszystkie różowate są nietrujące ;-)
Nie przychodzi mi do głowy przykład ewidentnie trujący ;-)
--

Pozdrawiam :-) pithal

7. Data: 2005-10-26 06:42:47

Od: "Anavilma" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Są na pewno pożywieniem ptaków , więc nietrujące ;-)

Hihi, Piotrze spróbuj w takim razie owoców cisa lub jemioły :-)
Ale tylko jeśli jesteś sikorką bądx jemiołuszką ;-)
--

anavilma

" Życzę Ci dnia szczęśliwego i radosnego."

8. Data: 2005-10-26 06:50:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
>
> anavilma
>
> " Życzę Ci dnia szczęśliwego i radosnego."

Osnówka owocu cisa jest jadalna.Ma konsystencję kisielu,
jest słodka.Reszta nie jadalna.Jemioła rośnie za wysoko.
Pozdrawiam.mirzan

9. Data: 2005-10-26 07:57:09

Od: "Anavilma" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osnówka owocu cisa jest jadalna.Ma konsystencję kisielu,
> jest słodka.Reszta nie jadalna.

Piszemy o OWOCACH - a owocem cisa jest osnówka (jadalna) + nasionko
(trujące)
Nie zebym się czepiał ale pisanie o jadalnych OWOCACH mogłoby dla czyjegoś
dziecka grupowiczów skończyć się czyms nieprzyjemnym.

Jemioła rośnie za wysoko.

Hmm, polecam drabinkę albo skrzydełka (czy też lepiej - nie polecam)
;-)

10. Data: 2005-10-26 08:27:14

Od: "Tytus" <S...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Piszemy o OWOCACH - a owocem cisa jest osnówka (jadalna) + nasionko
> (trujące)

Jablka tez jesz z pestkami?

jak przesadzic maliny ?
róża dzika - rosa rugosa - stratyfikacja nasion
Identyfikacja
Czarna woda w oczku + osad na kamykach
Mala mucholowka prosi o pomoc:(