Ogolnie...

21. Data: 2010-01-21 22:48:52

Temat: Re: Ogolnie...
Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 5:25 pm, Paulinka <p...@w...pl>
wrote:

> Prawda szpanuje tym, że potrafi pisać w ojczystym języku.
> A potrafisz zrobić jajecznicę?
>
> --
>
> Paulinka
- potrafie - na boczku - jesli, mam odpowiednia konsumentke.

22. Data: 2010-01-21 23:38:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trujące spożycie komplikuje życie. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hjajeg$qha$25@node1.news.atman.pl...

23. Data: 2010-01-21 23:48:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trujące spożycie kąplikuje życie. ;)

24. Data: 2010-01-21 23:58:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trujące spożycie kąplikuje współżycie. ;)

25. Data: 2010-01-22 00:14:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 21 stycznia 2010 23:10. carbon entity 'narciasz'
<n...@g...com> contaminated pl.sci.psychologia with the following
letter:

> [...]
> karczochow po tulusku - czyli, w bialym winie z bitymi jajkami.
> I wierz pan mi, zerzygalem sie po sporzyciu. Tfu!

Savarin --- wreszcie trochę normalności.
Dobrze, panie Edwardzie, że pan przekłuł wreszcie ten balonik.

26. Data: 2010-01-22 04:47:12

Od: DLO20 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Ok. Jutro robisz śniadanie, drugie śniadanie, obiad, sprzątasz, robisz
> pranie, laurki z okazji Dnia Dziadka, potem obiad, podwieczorek, w tak
> zwanym międzyczasie bawisz się z dzieciakami, potem kolacja, jakiś film
> i nareszcie Usenet - MOJE ŻYCIE!

Nie jestes jedyna.Tak niestety wyglada zycie wiekszosci ludzi w pewnej
grupie wiekowej i na to nie ma rady.

27. Data: 2010-01-22 08:35:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sporzycie bywa trujące.
> --
>
> Paulinka

Kto nie zaryzykuje - to nie posmakuje... ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

28. Data: 2010-01-25 13:10:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:53:27 +0100, Paulinka napisał(a):

> Zatrzymałam się przed 24 cm, żeby dzieciom obciachu nie robić.

Dziś w "Pytaniu na Śniadanie" była dyskusja (widzisz? znów mój temat
podkradają!!!) o problemach i kompleksach w seksie, w tym więc i o
rozmiarach. Któryś z panów wypowiedział sakramentalne "Nieważny rozmiar,
ważny kunszt!", co pani A.Szulim bez zastanowienia, natychmiast
zripostowała: "To mężczyźni chcą, aby to była prawda!"
;-P
--

Ikselka. //spracowana i zmęczona życiem, ale nie narzekająca :-)

29. Data: 2010-01-25 13:12:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 23:16:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Silny jest, bo 150 bierze na klatę. Nie wiem co to znaczy, ale ufam
> naiwnie w jego możliwości.

150 na klatę to znaczy że zakłada tyle wagi na sztangę i "wyciska" :-)
--

Ikselka.

30. Data: 2010-01-25 13:19:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> ważny kunszt!", co pani A.Szulim bez zastanowienia, natychmiast
> zripostowała: "To mężczyźni chcą, aby to była prawda!"

BTW pani Szulim jest ekspertem w dziedzinie powiększania, zwłaszcza sobie.

Qra

pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach