Ogrzewanie - Jak uruchomić - GAZ

1. Data: 2006-10-17 05:45:18

Temat: Ogrzewanie - Jak uruchomić - GAZ
Od: "Greg" <n...@k...tylko.grupa> szukaj wiadomości tego autora

Wyjamuję mieszkanko z ogrzewaniem gazowym - piec
dwu funkcyjny urlich. Poprzedni najemca miał wstąpić do mnie
i uruchomić mi ogrzewanie ale niestety
...nie pojawia się :)
Nie mam do tego żadnych instrukcji dlatego pytam na grupie,
przepraszam jeżeli NTG.

Załączam zdjęcia instalacji:

grzejnik

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a35b432dce
611135

piec

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5248441efc
300dc9

tabliczka typ pieca

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=630da36c15
bdcf06

zawory pod piecem

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d869fc5120
9e0ee3

sterownik

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=73d166926a
43001c

***
Ciepła woda jest - piec działa
pytanie tylko jak uruchomić to wszystko żebyc czegoś nie zapsuć :)

Dzięki.

2. Data: 2006-10-17 10:18:18

Temat: Re: Ogrzewanie - Jak uruchomić - GAZ
Od: "neuro" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:
> [...]
> i uruchomić mi ogrzewanie ale niestety
> ...nie pojawia się :)
> Nie mam do tego żadnych instrukcji dlatego pytam na grupie,

Nie znam tego typu pieca, ale, wygląda na to, że zawory do CO są
otwarte, podobnie jak grzejniki. Jedyne co musisz zrobić, to
przełączyć piec w tryb zimowy - powinien mieć gdzieś taki
przełącznik, może pod spodem. Sterownikiem ustawiasz sobie
temperaturę "nocną" i "dzienną", u mnie jest to odp. 19 i 21 stopni
Celsjusza, a także godziny, w których owe temperatury mają być
utrzymywane. Euroster jak na zdjęciu ma standardowo kilka przydatnych
programów, wystarczy więc, że któryś z nich uruchomisz.
Pozdr,

neuro

jak prawidlowo palic w piecu weglowym
Czym chlapnąć ściany w starej piwnicy?
Co zrobic z telewizorem?
zatkany pion kanalizacyjny - rura zeliwna
Problem z brodzikiem