Osy na dzialce

51. Data: 2003-07-11 01:30:18

Temat: Re: Osy na dzialce
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może pl.rec.żyjątka?
>
> Pozdrawiam poważnie
> p...@r...pl

Chcesz mnie z grupy wysiudać?
Nic z tego,he,he,he:)))

Pozdrawia boletus

52. Data: 2003-07-11 07:01:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message
news:bekrbt$782$6@nemesis.news.tpi.pl...

> (mam nadzieję, że nie obrazisz się za łopatologię, bo sama prosiłaś).
>
> Łopata, (ale bez zdolności pedagogicznych)

Całkiem nieźle Ci wyszło;-)

> Może 99% wszystkich to przesadziłem, ale nasiona warzywa (które zwykle są
> odmianami/mutacjami) głównie z probówki - muszą być identyczne
genetycznie.
> Te identyczne rzodkiewki, ogórki, pomidorki na zdjęciach kiedyś mnie
> zastanawiały:-), a to po prostu identyczne geny.

Na zdjęciach? A co było po wysianiu, próbowałeś?
Ale przecież takie "namnażanie" nasion jest chyba dużo droższe od
pozyskiwania ich z natury? I jak odróżnić, czy łupina jest naturalna? Jeśli
czasami kupuję nasiona "niewyłuskane", jak np. zatrwian to mam 100%
pewności, że z plantacji (właśnie! firmy nasiennicze mają je przecież!). Te
Twoje 99% zupełnie mnie nie przekonuje - może 20% lub mniej byłoby
właściwsze?

Pozdrawiam, Basia.

53. Data: 2003-07-11 11:11:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> ja na Twoim miejscu nie ryzykowalbym podawaniem boletusowi
> dokladnego adresu swojego oczka
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Operujemy na terenie całego kraju
i nic się przed nami nie ukryje.

Pozdrawia Don Luciano

54. Data: 2003-07-11 11:16:06

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>        Operujemy na terenie całego kraju
>         i nic się przed nami nie ukryje.
>
>          Pozdrawia Don Luciano

Skoro tak, to może wiesz czy w galeryjce
są nowe fotki?

Pozdrawiam Anastazy

55. Data: 2003-07-11 11:48:08

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacznę od tego,że zupełnie nie znam się na ogrodnictwie.

[ciach]

Szcerze ? To my sie niczym nie roznimy , poza paroma drobiazgami, iz tojest
moj pierwszy sezon ogrodniczy i nie lubie os w altance ;-) .

Kupilsmy (tak z pamieci) z zona w tym roku juz:
- winorosla - a juz mam 6 odmian :-) (Janusz sie ucieszy ;-))
- ostrokrzew
- perukowiec podolski (straaaasznie mi sie spodobal)
- mahonia
- truskawki
- posiomki
- maliny (Canby)
- hortensja pnaca
- kocimietka
- kilka skalnic
- maciejka (bo wymarzla)
- szalwia
- azalia kwitnaca na bialo
- kilka trzmielinek
- budleje dawida
- kilka trawek bambusowych
- kilka _rodzimych_ roslinek do oczka wodnego.

i jeszcze pewnie troche roznych rzeczy o ktorych sie totalnie zapomnialo.

JD

56. Data: 2003-07-11 13:04:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - kilka _rodzimych_ roslinek do oczka wodnego.
>
> i jeszcze pewnie troche roznych rzeczy o ktorych sie totalnie zapomnialo.

Wiesz, jak mogłem zapomnieć o tulipanach i to kilkuset!
Perukowca też mam,ale przeczytałem dopiero po
posadzeniu w cieniu,że musi być w słońcu,ponieważ
zzielenieje - no i zzieleniał....całkowicie:(((

Pozdrawia boletus

Ps.Katorgą jest praca w ogrodzie dla nowicjusza:(

57. Data: 2003-07-11 21:15:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Operujemy na terenie całego kraju
> i nic się przed nami nie ukryje.
>
> Pozdrawia Don Luciano
:)
pamietasz Don Lucjano
ze najpierw wyslala sie smierdzaca rybe
?

58. Data: 2003-07-12 00:14:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> [...]

Na tamten świat?:))

Pozdrawia boletus

59. Data: 2003-07-12 02:01:46

Temat: Odp: Osy na dzialce
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Chcesz mnie z grupy wysiudać?
> Nic z tego,he,he,he:)))

A skąd!!!:-) Komu bym bezkarnie wtykał?:-))))

Ale z żyjątkami to poważnie.
Wczoraj pstryknąłem 2 piękne fioletowo-zielone żuki wielkości ze 4cm jeden.
Popytałbym kogoś w temacie, ale pl.rec.żyjątek - brak:-(

Pozdrawiam
p...@r...pl

60. Data: 2003-07-12 02:02:10

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> Na zdjęciach? A co było po wysianiu, próbowałeś?

:-)Kilka razy:-) nie mam gleby odpowiedniej do warzyw i daleko posuniętą
awersję do zjadania tego co sam, własnoręcznie traktuję chemią (do deptania
nie).

> Ale przecież takie "namnażanie" nasion jest chyba dużo droższe od
> pozyskiwania ich z natury?

Myślę, że tańsze. patrz - np.rośliny Tomaszewskiego - koszty circa about te
same.
np.Jedna roślina in vitro= np. kilogram nasion.

I jak odróżnić, czy łupina jest naturalna? Jeśli
> czasami kupuję nasiona "niewyłuskane", jak np. zatrwian to mam 100%

Pewnie ktoś mnie posądzi o wymądrzanie:-), ale ja bym pokroił kilka z natury
i popatrzył na ich budowę.
Może i data ważności? Te otoczone _odpowiednimi_ subst teoretycznie mają
dużo krótsze daty niż te wytworzone przez roślinę.

> pewności, że z plantacji (właśnie! firmy nasiennicze mają je przecież!).
> Twoje 99% zupełnie mnie nie przekonuje - może 20% lub mniej byłoby
> właściwsze?

Diabli wiedzą ile jest %owo na rynku, nikt z marketingu się nie przyzna
kiedy takie czasy, że "naturalne" w modzie. Może i 20% z samego in vitro,
ale inne też przecież "anaturalnie" (w potocznym znaczeniu tego słowa) -
Krzysztof pisał dziś o F1.

Pozdrawiam
p...@r...pl

co jest ładne i nie pachnie?