[P] ;-) gulasz "na-winie", czyli "oczyszczanie" zamrazarki ;-)

1. Data: 2003-05-12 11:45:22

Temat: [P] ;-) gulasz "na-winie", czyli "oczyszczanie" zamrazarki ;-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

(to moj pierwszy gulasz, ktory mi sie udal! :-) )

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
*Gulasz na szybko z marchewka i cebula*
2 parowki grillowe
wieprzowina, na 2 osoby, na kebab (200-300 gr)
dwie garsci zamrozonej marchewki pokrojonej w kostke
1 duza cebula
garstka maki
troche mleka lub smietany
1-1,5 szklanka rosolu
troszke grzybow lub zamiast rosolu i grzybow, bulion grzybowy, do 1,5
szklanki

Mysle, ze co do miesa jest duza dowolnosc :-) Ja wzielam akurat to, bo
to mialam.....

mieso pokroic na waskie paski (0,5x0,5x2-4 cm), parowki w drobniutka
kostke, oproszyc maka, obsmazyc na mocno rozgrzanej patelni.
Przerzucic do rozgrzanego garnka.
na patelnie wrzucic pokrojona cebule (wielkosc kawalkow cebuli zalezy
od preferencji zjadaczy ;-) ) z marchewka, chwile posmazyc, dodac do
miesa. Zalac bulionem/rosolem, troche podusic (czas zalezy od
twardosci miesa, wiec polecam sprawdzac - u nas to bylo kolo 20 min),
potem troche odparowac, zeby sos zgestnial. Na konca mozna dodac
troche mleka lub smietany, jesli ktos preferuje bielszy kolor sosow.
Podalam to z makaronem, malymi kolankami, zimnymi - sos byl wrzacy,
wiec z zimnym makaronem dalo sie to od razu zjesc.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ku mojemu zdumieniu, te grillowe parowki nadaly bardzo przyjemny
aromat... (one nie sa takie "oslizglo-wodne", jak te do gotowania...).
Najwazniejsze ze smakowalo, a bylo szybko i prosto, i zamrazarka juz
prawie pusta ;-). (w ogole ostatnio cos sie przekonuje do makaronow,
tylko ciagle nie lubie tych czerwonych makaronowych sosow z miesem
mielonym, ciagle mi wychodzi kwasne jak diabli ;-) i w ogole nie takie
jak trzeba).

Teraz musze cos jeszcze wymyslic na 1,5 kilo filetow z dorsza i ponad
pol kilo marchewki ;-) Ale jutro goscie, wiec sie zje jakos ;-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl/

1. Data: 2003-05-12 14:17:30

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz musze cos jeszcze wymyslic na 1,5 kilo filetow z dorsza i
ponad
> pol kilo marchewki ;-) Ale jutro goscie, wiec sie zje jakos ;-)

Ryba po grecku będzie pyszniutka:)

pozdr

cherokee

losos pod pierzynka
pytanie o śniadanie
Police Forensic and Eliminating software................ ..Download Now zzzzszzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzazzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz [70/2]
tahini - gdzie w warszawie?
prosty spocob na ryz [p]