PKWŁ część IV.

11. Data: 2004-03-26 18:23:34

Temat: RE: PKWŁ część IV.
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> Bardzo chętnie, szczególnie ten biały.
> Ale chyba wcześniej w Twoich okolicach nie będę jak w lipcu...
> Jeśli się uchowa jakaś to się przypomnę nachalnie;-)
>
> No chyba, ze Ciebie przywieje wiatr na południe:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Uchowa,uchowa, jest tego sporo, z tajnych źródeł wiem że P.Sapijaszkowie
będą wcześniej, mogę im dać, tylko czy można im zaufać że nie zmarnują
:-))
:-) Bogusław

12. Data: 2004-03-26 18:38:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

> Uchowa,uchowa, jest tego sporo, z tajnych źródeł wiem że P.Sapijaszkowie
> będą wcześniej, mogę im dać, tylko czy można im zaufać że nie zmarnują
> :-))

Można spróbować, ja mam duszę hazardzisty;-)))
A przed 24-tym kwietnia będą może?
I czy tajne źródła są wiarygodne;-)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-03-26 19:16:20

Temat: Re: RE: PKWŁczęść IV.
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...

> W tym serialu chodzi o liśćie...
> Prawda że piękne :-)
> :-) Bogusław

Piekny ten serial :-) az sie wierzyc nie chce, ze juz tyle w Twoim ogrodzie
sie dzieje.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

14. Data: 2004-03-26 19:26:53

Temat: Odp: PKWŁ część IV.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEKKFJAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> W.g. zdjęć od pierwszego. ( zgodnie z życzeniem Janusza)

Dziękuję w imieniu swoim i innych ignorantów. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

15. Data: 2004-03-26 19:42:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

| W tym roku mam około (miedzy innymi) setkę wawrzynków białych i
różowych..
| Jeśli reflektujesz na siewki nie ma sprawy, ale nie wysyłam niczego
pocztą
| za wyjątkiem nasion..

A co masz na myśli mówiąc "różowe" - to majtkowy kolor;-) czy ten zbliżony
do odmiany 'Rubra' purpurowy? I na jaki kolor zakwitną siewki z purpurowego
właśnie?

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2004-03-26 19:52:46

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia Karpowicz
(....)
> Piekny ten serial :-) az sie wierzyc nie chce, ze juz tyle w
> Twoim ogrodzie
> sie dzieje.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Zatańczyć jeszcze raz można... W PKWŁ :-)
Ku chwale roślin ...
;-) Bogusław

17. Data: 2004-03-26 20:12:38

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
(...)
> A co masz na myśli mówiąc "różowe" - to majtkowy kolor;-) czy ten zbliżony
> do odmiany 'Rubra' purpurowy? I na jaki kolor zakwitną siewki z
> [...]

Basiu, ciemnoróżowy, czy to Ci sprawia satysfakcję..
:-) Bogusław
P.s
('Nie warto tyle o kolorach rozpamiętywać')
zwykle blm.

18. Data: 2004-03-26 20:18:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Jerzy Wierzchnicki

> Popatrz, jak cicho się zachowywała że nie zauważyłem..

:)))) Kraść trzeba umieć, co to za złodziej co sie głośno zachowuje :)

> :-) Bogusław.
> P.s.
> Po dwóch latach wylegiwania w doniczce w tym roku wykiełkowało mi
Trillium
> vaseyi, aż gęściutko w tej doniczce:-)

Gratuluję :)
Zdjęcia śliczne. Fajnie, ze w koncu nazwane, bo tym razem naprawdę miałabym
kłopoty z identyfikacją niektórych roślin :) Czy na kwiaty Aurum italicum
trzeba długo czekac, bo u mnie rosną ze trzy lata i nic :(

Pozdrawiam
Kaśka

19. Data: 2004-03-26 20:28:48

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> Czy na kwiaty Aurum italicum
> trzeba długo czekac, bo u mnie rosną ze trzy lata i nic :(
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Wiesz, jak Ci to powiedzieć, ja nigdy nie widziałem kwiatów A.italicum (
Skąd takie przypuszczenia, nazwy nie podałem )
:-) Bogusław.

20. Data: 2004-03-26 20:34:07

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał w wiadomości: ...
>Behalf Of Wiesia Karpowicz
> (....)
>
> Zatańczyć jeszcze raz można... W PKWŁ :-)
> Ku chwale roślin ...
> ;-) Bogusław

Potraktuje to jako zaproszenie :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia