PO-grobowcy.

21. Data: 2017-11-21 18:08:57

Temat: Re: PO-grobowcy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 12:46, XL pisze:

> Nie. Matriks to uporczywe odcinanie się od społeczeństwa, zamykanie się we
> własnej rzeczywistości zbudowanej na własnych imaginacjach na temat jego
> stanu, preferencji, potrzeb i oczekiwań.

A miało być lepiej...

> Na wszystkie te oczekiwania PO
> miała tylko jedną odpowiedź: nie da się, bo nie ma pieniędzy. I zajmowała
> się tylko i wyłącznie sobą. SOBĄ.

To tak jak pis. Też zajmuje się tylko sobą.

> Tymczasem zagranica bez przeszkód drenowała polską gospodarkę finansowo, na
> co POzwalano.

Co ty bredzisz?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/W-2016-na-czysto-z-
UE-otrzymalismy-5-5-mld-euro-Najmniej-od-7-lat-74978
40.html

Ty masz matrix w głowie :)

> I z tego matriksu - braku kontaktu ze społeczeństwem - PO nawet po
> przegranej nie wyszła: nadal sobie imaginuje, że jest POpierana, imaginuje
> sobie więc wtórnie, że blokowanie działań rządu wybranego przez
> społeczeństwo jest po myśli tego społeczeństwa! Szczyt matriksu!

Blokowanie działań tego rządu jest ratowaniem tego społeczeństwa.

> Nowa partia rządząca spełnia społeczne oczekiwania bez kłamliwych wykretów,
> że na nic ,,nie ma" - i traktuje to jako swój podstawowy obowiązek.

Ale wiesz, że rozdaje nie swoje pieniądze? Już przed nimi też "spełniali
oczekiwania" i zobacz jak to się skończyło.
Czy przerasta to twoje możliwości intelektualne?

> Zatrzymała niekontrolowany wypływ pieniędzy z kraju i oto czary-mary JEST!
> - na dzieci, na tanie mieszkania, na służbę zdrowia, przedszkola i oświatę.

Dla Rydzyka, Misiewiczów...
Historia lubi się powtarzać.

> Bo to TE sprawy są najważniejsze dla okradanego 8 lat narodu, który chce
> mieć dzieci, tylko mu ich mieć dotąd nie POzwalano - w zamian planując
> sprowadzenie na utrzymanie kontyngentów czarnej muzułmańskiej dziczy, żeby
> dokończyła ,,dzieła"...

Jak zwykle bredzisz.
Ludzie to nie króliki :)

> Dlatego właśnie teraz, kiedy nawet wyborcy PO (i Nowoczesnej zresztą też -
> antypolskie kontakty i wyskoki w Sejmie nie są w guście Polaków) to
> zrozumieli, tak gwałtownie lecą w dół jej notowania:

To wina kiepskiej edukacji.
Jesteś tego najlepszym przykładem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-11-21 19:45:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
>(ciach pierdoły)
> Dlatego właśnie teraz, kiedy nawet wyborcy PO (i Nowoczesnej zresztą też -
>
> To wina kiepskiej edukacji.

O tak. Muszą się ww. partie sporo doedukować, żeby to odrobić - o ile w
ogóle coś takiego jeszcze jest możliwe. Naród raczej już tego nie
przewiduje - jak wynika z tego, co się dzieje w sondażach :-)

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

23. Data: 2017-11-21 20:00:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 19:45, XL pisze:

> O tak. Muszą się ww. partie sporo doedukować, żeby to odrobić - o ile w
> ogóle coś takiego jeszcze jest możliwe.

O tak. Fałszowanie historii (o naukach ścisłych nie wspominając...) w
podręcznikach nie pomaga.

> Naród raczej już tego nie
> przewiduje - jak wynika z tego, co się dzieje w sondażach :-)

Naród niczego nie przewiduje. Nawet mrówki nie mają wspólnej świadomości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-11-21 22:55:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> O tak. Fałszowanie historii (o naukach ścisłych nie wspominając...) w
> podręcznikach nie pomaga.

> Naród niczego nie przewiduje. Nawet mrówki nie mają wspólnej świadomości.

Ty też się doedukuj - i o ludziach, i o mrówkach:
http://anna-tadeusz.ch/pl/2.3.3%20Swiadomosc%20zbior
owa.html

25. Data: 2017-11-22 13:08:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Mnie jest. Tobie nie?
> Cóż, jak to powiedział ktoś gdzieś: kiedy jednym się poprawia, a drugim
> nie, to ci drudzy uważają, że im się pogorszyło,
> Może chusteczkę?

Nic dziwnego, że ci się poprawiło. W normalnych warunkach nie miałabyś
szans.
Może chusteczkę?

https://wiadomosci.wp.pl/mobbing-i-razace-naruszenie
-prawa-maja-na-koncie-prezesi-sadow-mianowani-przez-
zbigniewa-ziobre-6190193822271105a

"- Ambitni, ale bez specjalnych zasług. Będą mieli dług wdzięczności u
Ziobry, bo w normalnych warunkach nie mieliby szans na awans - mówi
sędzia z długoletnim stażem.

Inny jest równie krytyczny. - Jak się obudziłem w sobotę to miałem
nadzieję, że to był sen. Niestety to się dzieje naprawdę. Nastrój jest
fatalny. Nowi prezesi? Mieli w większości problem z organizacją własnej
pracy. Niektórzy z nich nie nadają się do kierowania kioskiem ruchu."

"Jedną z tych osób jest Ewa Majwald-Lasota, mianowana przez ministra na
prezesa sądu w Rybniku. Według naszych informacji w 2010 roku została
prawomocnie skazana za mobbing przez sąd apelacyjny w Katowicach."

"Nasze informacje potwierdza rzecznik tego sądu Robert Kirejew, który
wyjaśnia, że Majwald-Lasota w latach 2005-2006 jako przewodnicząca
Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Rybniku ,,rażąco naruszyła
obowiązki służbowe poprzez uporczywe i długotrwałe nękanie i
zastraszanie referendarza (...) powodując jego poniżenie i zaniżenie
oceny przydatności zawodowej, dopuszczając się takim zachowaniem mobbingu".

- Wyrok został utrzymany w mocy przez Sąd Najwyższy w 2010 roku -
wyjaśnia rzecznik. Zastrzega jednak, że po 5 latach został on usunięty z
akt osobowych, co sprawia, że sędzia może być awansowana i ,,pełnić
funkcje służbowe"."

itd.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-11-22 13:21:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> wyjaśnia rzecznik. Zastrzega jednak, że po 5 latach został on usunięty z
> akt osobowych, co sprawia, że sędzia może być awansowana i ,,pełnić

Pogrzeb w życiorysach tych wyrzuconych. Widzę, że lubisz.

27. Data: 2017-11-22 13:29:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-22 o 13:21, XL pisze:

-prawa-maja-na-koncie-prezesi-sadow-mianowani-przez-
zbigniewa-ziobre-6190193822271105a

> Pogrzeb w życiorysach tych wyrzuconych.

I co tam znajdę?
A miało być lepiej...

> Widzę, że lubisz.

Nie mam w tym doświadczenia. Podpowiedz mi, czy mam grzebać aż do ich
dziadków?

Przy okazji... znasz życiorys pana Piotrowicza?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-11-22 14:30:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> I co tam znajdę?
> A miało być lepiej...

> Nie mam w tym doświadczenia. Podpowiedz mi, czy mam grzebać aż do ich

Warto. Może się okazać, że np. byli w Wehrmachcie, nie?
:->

> Przy okazji... znasz życiorys pana Piotrowicza?

Znam. Mały bolek przy Komorowskim. Po Komorowskim nic już mnie nie jest w
stanie zbulwersować, kazdy inny to anioł. Spoko.

29. Data: 2017-11-22 14:56:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-22 o 14:30, XL pisze:

-prawa-maja-na-koncie-prezesi-sadow-mianowani-przez-
zbigniewa-ziobre-6190193822271105a

> Warto. Może się okazać, że np. byli w Wehrmachcie, nie?
> :->

A jakby tak pogrzebać głąbiej, to mogłoby się okazać, że ich przodkowie
z czasów Mieszka I nie wiedzieli kto to jest Mieszko I i nie potrafili
czytać, pisać i mówić po polsku. Może warto?

Czy jest jakiś poziom absurdu, przy którym zaczniesz dostrzegać, że z
tobą jest coś nie teges? Czy nie ma żadnej granicy?

> Znam.

I żadnych wniosków? Zero refleksji? Jakiś przebłysk, cokolwiek?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-11-22 15:14:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Czy jest jakiś poziom absurdu, przy którym zaczniesz dostrzegać, że z
> tobą jest coś nie teges? Czy nie ma żadnej granicy?

Twoj absurd - twoja granica. Mnie do tego nie mieszaj.

> I żadnych wniosków? Zero refleksji? Jakiś przebłysk, cokolwiek?

Wnioski o refleksje wyciąłeś - były po ,,znam".

--

Unia Niemiecka.
Żeby Poczta była pocztą...
Świadomość i Model Standardowy.