POLISH REFUSE

201. Data: 2011-02-07 12:39:39

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 09:47, cbnet pisze:

> Przy okazji, czy zauważasz jakąś istotną różnicę znaczeniową:
> "...ogromna większość Polaków popełnia sporadycznie
> błędy ortograficzne w języku pisanym..."
> oraz
> "...ogromna większość Polaków popełnia sporadyczne
> błędy ortograficzne w języku pisanym..."

Różnica jest gramatyczna. Semantyczna właściwie żadna.

> oraz
> "...ogromna większość Polaków popełnia błędy ortograficzne
> w języku pisanym sporadycznie..."
> ?

Błędy ortograficzne można popełniać tylko w języku pisanym, więc ta
zmiana w ogóle nie wnosi niczego nowego poza "masłem maślanym".

Teraz już wiem, że chodziło ci po prostu o to, że prawie każdy Polak
popełnia w języku polskim błędy ortograficzne, tzn. właściwie nie ma
osoby, która byłaby od nich wolna.

> Wg językoznawców wszystkie języki świata wyewoluowały od
> jednego wspólnego prajęzyka

Nie wszystkie. Tak to uważa raczej Biblia, a nie językoznawcy.

> , i zgadnij który z tych wszystkich
> obecnie używanych języków świata jest w największym stopniu
> podobny do tego azjatyckiego prajęzyka?

Sanskryt, który podobno jest jeszcze przez niektórych używany. A jeśli
chodzi o taki naprawdę używany, to wywodzący się z sanskrytu język hindi.

> A zatem sposób i kierunek ewolucji języka polskiego jest odwrotny
> niż wszystkich innych liczących się na świecie języków.

Cały czas nie wiem, na czym polega ten kierunek.

> <<...
>
> Pod względem gramatycznym jest najprostszy ...>>
>
> Skleroza?

No tak, tu mnie masz - w tym wniosku nie brałam pod uwagę sztucznego
esperanto.

Wiesz, to trochę tak, jakbyś porównywał kobietę o naturalnej urodzie ze
zdjęciem obrobionym w photoshopie. ;)

Ewa

202. Data: 2011-02-07 12:43:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 23:49, cbnet pisze:
> Kojarzysz pojecie: przykład?

/chyba się nie zrozumieliśmy, więc gwoli wyjaśnienia/

Nie wszyscy są doskonali i niedoścignieni, bo i nie wszyscy muszą.
Oprócz niektórych, oczywiście.

Ewa

203. Data: 2011-02-07 12:46:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 09:54, Lebowski pisze:
> Ale w kwestii merytorycznej, /tj. pieprzenia/ jest wszystko ok?
> Ja juz rozumiem, ze czasem jakas kaleka wdepnie gdzies w gowno i
> dotanie od kogos pare inwektyw, ale zeby tak na chama starala sie
> stanowic ich sens u najgorszych pojebow?
> IMO to jest zboczone.

Ale dla Twoich jak najbardziej mogę być sensem? Jeśli nie, to wiesz już,
co robić.

Ewa

204. Data: 2011-02-07 13:01:16

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 13:46, medea pisze:

> Ale dla Twoich jak najbardziej mogę być sensem? Jeśli nie, to wiesz już,
> co robić.
>
> Ewa

ok. zapamietam to sobie.

205. Data: 2011-02-07 13:05:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę cbnet wylazło do ludzi i marudzi:

> Pszyszła kórka do doktórka,
> lecz doktórek to nie kórka,
> jak zakszyknął na nią kórka,
> strosząc żatkie wiotkie piurka
> wyjechała kórka z bórka.
> Głópia kórka.

Prawda. I wystarczy, że jeden cebek jest mundry.
=============
Problem- tak, jak to widzę- polega na tym, że wielu ludzi traktuje osoby
psychicznie chore tak, jak zdrowych. Ba! Czasem wiedzą, że to osoba chora- i
po prostu nie dociera to do nich. Z paranoikiem możesz rozmawiać normalnie,
toczyć ciekawe dyskusje, aż w pewnym momencie powie Ci ze śmiertelną powagą,
że istnieje spisek na jego życie. Ba! Może Ciebie podejrzewać o
współuczestnictwo. No a Ty się będziesz przejmować. Cyklofrenik na ten
przykład (a IMO to przypadłość cb- choć oczywiście mogę się mylić)- będzie
się uważać za osobę o misji dziejowej, szczególnie predystynowaną przez
Boga. I- dopóki nie dotkniesz jego czułych miejsc, będziesz wchodzić w te
"klimaty"- możesz mieć wrażenie normalnego dialogu. Oczywiście- dokąd on Ci
na to łaskawie pozwoli. Jednak- traktując go jak osobę normalną- możesz się
obrazić na niego- co jeszcze bardziej go przekona do Twojej marności. No
cóż- tak to widzę.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

206. Data: 2011-02-07 13:11:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Teraz już wiem, że chodziło ci po prostu o to, że prawie każdy Polak
> popełnia w języku polskim błędy ortograficzne, tzn. właściwie nie ma

Ale to przez Stokrotkę!!!

Qra
--
wstydliwie

207. Data: 2011-02-07 14:39:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 14:01, Lebowski pisze:

> ok. zapamietam to sobie.

Ty sobie zapamiętasz? To dopiero tupet!

Ewa

208. Data: 2011-02-07 14:40:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 14:11, Qrczak pisze:
> Ale to przez Stokrotkę!!!

Dobry pomysł, ja też się pod nią podczepię.

Ewa

209. Data: 2011-02-07 14:43:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 14:05, Chiron pisze:

> Problem- tak, jak to widzę- polega na tym, że wielu ludzi traktuje
> osoby psychicznie chore tak, jak zdrowych. Ba! Czasem wiedzą, że to
> osoba chora- i po prostu nie dociera to do nich.

Chiron, a Ty powiedz tak z ręką na sercu - Ty jesteś zupełnie zdrowy? Bo
nie wiem, jak mam ewentualnie podchodzić.

Ewa

210. Data: 2011-02-07 15:16:18

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 15:39, medea pisze:

> Ty sobie zapamiętasz? To dopiero tupet!
>
> Ewa

Alez spoko, wmawiaj sobie dalej, ze bylem dla ciebie niedobry albo
pewnie cos w tym stylu.
I oczywiscie nie probuj nawet tego uzasadnic, no bo po co?
Grunt to ulzyc biednej lepetynie i uwolnic tutaj natlok durnowatych
mysli i skojarzen.

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !