POLISH REFUSE

211. Data: 2011-02-07 16:16:21

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 16:16, Lebowski pisze:

> Alez spoko, wmawiaj sobie dalej, ze bylem dla ciebie niedobry albo
> pewnie cos w tym stylu.
> I oczywiscie nie probuj nawet tego uzasadnic, no bo po co?

Zajrzyj do swoich postów w tym wątku, znajdziesz tam pełne uzasadnienie.

> Grunt to ulzyc biednej lepetynie i uwolnic tutaj natlok durnowatych
> mysli i skojarzen.

Czy mam to wziąć za nieudolną próbę przeprosin?

Ewa

212. Data: 2011-02-07 16:27:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-02-07 14:05, Chiron pisze:

> Problem- tak, jak to widzę- polega na tym, że wielu ludzi traktuje osoby
> psychicznie chore tak, jak zdrowych. Ba! Czasem wiedzą, że to osoba chora-
> i po prostu nie dociera to do nich.

Chiron, a Ty powiedz tak z ręką na sercu - Ty jesteś zupełnie zdrowy? Bo
nie wiem, jak mam ewentualnie podchodzić.

Każdy ma swoje rozeznanie, ocenę sytuacji.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

213. Data: 2011-02-07 16:27:34

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 17:16, medea pisze:

> Zajrzyj do swoich postów w tym wątku, znajdziesz tam pełne uzasadnienie.

> Czy mam to wziąć za nieudolną próbę przeprosin?

Za twoją kolejna impertynencje?
Z pewnoscia jest ich warta.

--

Lebowski

Prawda, Szacunek, Uczciwosc.
Bo trzeba miec szacunek, zeby uczciwie powiedziec komus prawde, ze
pieprzy i/lub ma nierowno pod sufitem.

214. Data: 2011-02-07 16:42:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Każdy ma swoje rozeznanie, ocenę sytuacji.

I jeszcze jedno- a jak Ty oceniasz jego postępowanie? Jako po prostu
oryginalne, niespotykane- czy może jako chore, patologiczne?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

215. Data: 2011-02-07 17:44:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszystkie. Tak to uważa raczej Biblia, a nie językoznawcy.

???

> Sanskryt, który podobno jest jeszcze przez niektórych używany. A jeśli chodzi o
> taki naprawdę używany, to wywodzący się z sanskrytu język hindi.

Tylko?

> Cały czas nie wiem, na czym polega ten kierunek.

Masz chyba zatem pecha.

> Wiesz, to trochę tak, jakbyś porównywał kobietę o naturalnej urodzie ze zdjęciem
> obrobionym w photoshopie. ;)

Raczej snieg "prawdziwy" ze sztucznym "wysikanym" z armatki,
jeśli już.
Brak logiki i bezmyślna odwaga w ujawnianiu tegoż to jakaś twoja
specjalność?

Pytanie retoryczne, offkorzzzz.

--
CB

216. Data: 2011-02-07 18:38:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 19:54, Ikselka pisze:

> No wiec mojego brata nie zachwyca Japonia. Zabronisz?

Normalnie Gombrowicz mi się przypomniał. Ale nie będę Bladaczką, nie bój
się :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

217. Data: 2011-02-07 18:45:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 18:44, cbnet pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> ???

> Tylko?

> Masz chyba zatem pecha.

Wiesz już, że idealnie się wpisujesz w to, co nazywasz "polskim burdelem"?

> Raczej snieg "prawdziwy" ze sztucznym "wysikanym" z armatki,
> jeśli już.

Nie, nie tak.

Ewa

218. Data: 2011-02-07 18:46:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 17:27, Lebowski pisze:

> Prawda, Szacunek, Uczciwosc.
> Bo trzeba miec szacunek, zeby uczciwie powiedziec komus prawde, ze
> pieprzy i/lub ma nierowno pod sufitem.

Nie masz pojęcia o pieprzeniu.

Ewa

219. Data: 2011-02-07 18:47:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 17:27, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> Chiron, a Ty powiedz tak z ręką na sercu - Ty jesteś zupełnie zdrowy? Bo
> nie wiem, jak mam ewentualnie podchodzić.

> Każdy ma swoje rozeznanie, ocenę sytuacji.

To dlaczego sugerujesz mi swoją?

Ewa

220. Data: 2011-02-07 18:48:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 17:42, Chiron pisze:
> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>
> Każdy ma swoje rozeznanie, ocenę sytuacji.
>
> I jeszcze jedno- a jak Ty oceniasz jego postępowanie? Jako po prostu
> oryginalne, niespotykane- czy może jako chore, patologiczne?

Już chyba wałkowaliśmy ten temat niedawno.

Ewa

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !