POLISH REFUSE

411. Data: 2011-02-10 11:31:39

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Dnia 10-luty-11 w ramce <news:ij0hjl$28qm$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
> zmalował:

> Ty chuju. Bez odzewu.
> Aha, ty parszywa mendo. Nie odpowiadaj.
> Wszo. No over.
>
> I tak w nieskończoność. Mięczak jesteś.

Proszę, dziękuję, przepraszam w różnych językach różnie brzmi.

Qra

412. Data: 2011-02-10 11:32:19

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> cóż, Qrę lubię bardziej i jeśli na czyjejś sympatii mi zależy, to na jej
> właśnie, więc posłałam jej uśmiech - jeżeli u kogoś powoduje to furię, to
> pozostaje tylko współczuć braku dystansu do samego siebie. A już zupełnie
> nie rozumiem, jak można tą drogą dojść do rzekomych kłopotów w relacjach
> damsko-męskich.
> A co do mentalności - jeżeli ktoś aż tak źle reaguje na jakąkolwiek
> mentalność, to niech się zamknie w zakładzie psychiatrycznym, bo jest po
> prostu groźny (sądząc po sile reakcji w porównaniu z bodźcem).

Dziękuję.

Qra

413. Data: 2011-02-10 11:33:27

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-luty-11 w ramce <news:ij0i1g$2j7d$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Piedol się i spierdalaj, psi kutafonie.

Wiesz co to jest habituacja?

414. Data: 2011-02-10 11:36:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa projekcja.

Won.

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:19lgtigue7y33$.dlg@trenerowa.karma...

415. Data: 2011-02-10 11:36:52

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-luty-11 w ramce <news:4d53cc94$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
pędzel Qrczak zmalował:

> Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Proszę, dziękuję, przepraszam w różnych językach różnie brzmi.

Dziękuję mać. Chyba kaleczę.

416. Data: 2011-02-10 12:53:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Dziękuję.

Klasku, klasku, swistu, swistu.

417. Data: 2011-02-10 12:54:24

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 11:46, medea pisze:

> [...]
> mentalność, to niech się zamknie w zakładzie psychiatrycznym, bo jest po
> prostu groźny (sądząc po sile reakcji w porównaniu z bodźcem).

A nie mowilem, ze moj ojciec pieprzyl i jedyna droga do zrozumienia
wiedzie poprzez bol i przymus wywolane kijem?
Przykro mi, ale chyba nie bardzo mozesz dalej udawac az tak durnej,
jakbys chciala.
Tyle razy juz zostalas tu zbluzgana, ze nie mozesz juz raczej powiedziec:
- ale ja przeciez nie wiedzialam, ze tak bedzie.
Moze ten debil glob by w to jeszcze uwierzyl, ale u niego tez dostaniesz
kurew na 200% jak ruszysz wiadomy temat.
Musisz poprostu to lubic inaczej bys sie nie prosila o nie biorac udzial
w dyskusjach prowadzacych za kazdym razem do obelg, a raczej nawet unikala.
Niestety, nie moge rowniez uznac cbneta za odpowiedzialnego, poniewaz
ten czlowiek nie potrafi utrzymac kontroli nad swoimi slownymi
ekskrementami, podobne jak niektore kaleki nad podobnymi potrzebami
fizjologicznym.

418. Data: 2011-02-10 13:23:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 13:54, Lebowski pisze:

> [...]

PS potrafie zrozumiec twoja sympatie do Qry jako subiektywne odczucie.
Niestety nie bardzo mam ochote tolerowac jej poziom intelektualny jako
niezgodny z moimi subiektywnymi upodobaniami.
Jednak rozumiem, ze to twoja kolezanka, a takze innych wiec staram sie
nie generowac z nia konfliktow poprzez izolacje, podobnie jak z niektorymi.
Poprostu czulbym sie troche jak chory debil, gdybym ublizal jej i
probowal normalnie dyskutowac z toba czy innymi jej kolezankami.
Szkoda, ze nie przeszkadza ci ublizanie jej przez innych, z ktorymi
chetnie wdajesz sie w dyskusje.
Musi byc jej pewnie bardzo milo, z taka twoja sympatia.

419. Data: 2011-02-10 19:35:01

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-10 14:23, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> chetnie wdajesz sie w dyskusje.
> Musi byc jej pewnie bardzo milo, z taka twoja sympatia.

Dobra misiu, napiszę tylko raz, żebyś dalej mógł "nie generować
konfliktów poprzez izolację". Twoje "subiektywne upodobania" mam w
głębokim poważaniu. Zresztą może nie ja jedna.
A do poziomu to sobie jeszcze musisz trochę popodskakiwać.
Dziękuję za uwagę.

Qra
--
[...]

420. Data: 2011-02-11 07:27:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-02-10 14:23, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:

> Dobra misiu, napiszę tylko raz

I po co? I po co wyciagasz mi z KFa?

Mity psychologii
Biedny vonBraun