POLISH REFUSE

401. Data: 2011-02-09 12:36:25

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Feb 2011 13:05:16 +0100, medea napisał(a):

> No to ja już nie wiem, których specjalistów słuchać, bo przecież miałam
> dekolt pogłębić i mini założyć.
> A teraz nic, tylko siatkę maskującą na to boskie ciało przywdziać mi trzeba.
>
> Ewa

A moje emotki to gdzie???
:-)

402. Data: 2011-02-10 01:53:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żałosna kurewko,

Masz już tak zryty przez to swoje kurestwo łeb, że nawet
nie jesteś zdolna zby rozumieć znaczenie tego o czym
piszę - w dodatku w odróżnieniu od ciebie - z uzasadnieniem.

Spadaj tępa matolico.

--
CB

403. Data: 2011-02-10 07:02:52

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-09 11:56, medea pisze:

> [...]
> skamlenie o akceptację za wszelką cenę. Teraz świetnym partnerem do
> dysputy jest nawet glob, o którym 2 dni temu pisałeś:
>
> "Używanie znacznie większych zasobów mózgu niż to konieczne
> dla samego tylko komunikowania się IMHO ma negatywny wpływ
> na jego wykorzystywanie do innych celów, oraz odwrotnie.
>
> Bardzo celnym, bardzo znanym i jaskrawym przykładem tutaj jest
> postać globa."
>
> Jak dla mnie to jesteś biednym, zagniewanym na cały świat dzieckiem
> bardziej niż mężczyzną. Zapamiętaj to sobie i spadaj, stary obłudniku.

Moj ojciec zwykl mawiac, ze dobrym slowiem osiagniesz wiecej niz zlym.
IMO pieprzyl, co zreszta sama pewnie zaraz dowiedziesz.
Ale po kolei.
Gdyby twoj agresor wyzwal cie incydentalne od kurew, to mozna by
stwierdzic, ze jest debilem i ma problemy.
Jesli natomiast raz po raz prowokujesz go do tego, to niestety ale sama
masz problemy i to wieksze niz on.
Zauwaz, ze cbnet nie wyzywa wszystkich. Niektorych wcale nie zaczepia, a
z innymi rozmawia bez agresji slownej.
Reaguje agresywnie tylko przejaw pewnej mentalnosci, nawet nie osoby, bo
potrafi tez zamienic np. z toba pare nieagresywnych slow.
Poprostu zle reaguje na konkretna mentalnosc i nie mozna nawet
powiedziec, ze ma z tym problem, poniewaz nawet pomimo furii, w ktora
wpada ma w wiekszosci pozytywny odzew grupy.
Oczywiscie nie mozna tez powiedziec, ze wina lezy w np. twojej
mentalnosci lub jest ona nieprawidlowa.
Ty tez masz bardzo pozytywny odzew i chyba nawet duzo lepszy niz cbnet.
Na pewno jestes juz na tyle dorosla, ze zdajesz sobie sprawe, ze nie
dasz rady przypodobac sie wszystkim, tak zeby kochal cie caly swiat bez
wyjatku i na pewno potrafisz sie obejsc bez milosci niektorych jego
czesci, jak np. cbneta.
Dlatego bylbym szczerze zobowiazany, gdybys nie generowala wiecej
pretensji do niego i obelg w odpowiedzi, bo nic tym nie osiagniesz, a
tylko niepotrzebnie popsujesz humor sobie i innym.
To jak, dasz rade zrobic raz cos z glowa? ;)

404. Data: 2011-02-10 08:18:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Minęła młodość i uroda, została reszta, a szkoda."

--
CB

405. Data: 2011-02-10 08:18:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dla tej pani bliźni to tylko mężczyźni."

--
CB

406. Data: 2011-02-10 08:24:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kto mówi: baba diabła warta, doprawdy bardzo krzywdzi czarta."

--
CB

407. Data: 2011-02-10 10:46:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 08:02, Lebowski pisze:
> [...]
> tylko niepotrzebnie popsujesz humor sobie i innym.
> To jak, dasz rade zrobic raz cos z glowa? ;)

Cieszę się, że zdobyłeś się na jakąś w miarę chłodną analizę sytuacji,
chociaż i tak - jak widać - nie masz chyba pełnego oglądu.
Gdybyś nie zauważył, to on pierwszy po swoim wielkim come backu się do
mnie odezwał w jakimś wątku, NIE JA, więc założyłam, że znormalniał. A i
tak kilka jego uwag zostawiłam bez odpowiedzi, bo uznałam je za
potencjalnie zapalne. Ten ostatni temat jest dla mnie skądinąd ciekawy,
więc ciągnęłam bez względu na osobę. Nie czuję się W OGÓLE
odpowiedzialna za jego agresywny wybuch. Rozmawiałam z nim normalnie,
być może nawet zbyt delikatnie jak na jego - pomimo mglistego pojęcia o
temacie - autorytarny ton. Nikt tutaj nie zasługuje na specjalne
względy, żeby chodzić wokół niego na paluszkach, a już tym bardziej nie
ktoś, kto bezceremonialnie krytykuje wszystko i wszystkich wokół
(niekoniecznie mając do tego jakieś silne podstawy, co nieraz już
pokazał). Jednak nie prowokowałam go. No cóż, Qrę lubię bardziej i jeśli
na czyjejś sympatii mi zależy, to na jej właśnie, więc posłałam jej
uśmiech - jeżeli u kogoś powoduje to furię, to pozostaje tylko współczuć
braku dystansu do samego siebie. A już zupełnie nie rozumiem, jak można
tą drogą dojść do rzekomych kłopotów w relacjach damsko-męskich.
A co do mentalności - jeżeli ktoś aż tak źle reaguje na jakąkolwiek
mentalność, to niech się zamknie w zakładzie psychiatrycznym, bo jest po
prostu groźny (sądząc po sile reakcji w porównaniu z bodźcem).
Jak dla mnie temat jest skończony.

Ewa

408. Data: 2011-02-10 11:17:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Upośledzona psychomentalnie medeo,

W odpowiedzi na twoje ocipiałe skamlenie, spieszę donieść,
że w moim odbiorze nie dlatego jesteś kurewką, że
uśmiechasz się do innych kurewek, chociaż to też kurewsko
"dobrze" o tobie świadczy, ale dlatego, że stawiasz kurewskie
diagnozy zamiast dyskutować.

Kończąc ten niedorzeczny wyłom pozdrawiam staropolskim:
"Kurwa Kurwie łba nie urwie."
... bo nie ma czego.

Potraktuj to proszę również jako w pełni darmową wskazówkę
dla swoich niezawodnie kurewskich i permanentnych poczynań
w przyszłości.
Z góry dziękuję.

Bez odzewu.

--
CB

409. Data: 2011-02-10 11:21:16

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-luty-11 w ramce <news:ij0hjl$28qm$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
>
> Potraktuj to proszę również jako w pełni darmową wskazówkę
> dla swoich niezawodnie kurewskich i permanentnych poczynań

Ty chuju. Bez odzewu.
Aha, ty parszywa mendo. Nie odpowiadaj.
Wszo. No over.

I tak w nieskończoność. Mięczak jesteś.