POLISH REFUSE

61. Data: 2011-02-05 21:24:34

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 22:12, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Ty masz taki fajny bardzo generalizuj cy i uog lniaj cy spos b pisania,
> w dodatku pisz cy z takim przekonaniem jakby faktycznie by w Niemczech
> i to widzia :-)
>
> Tak, niekt rzy Niemcy przypinaj rowery, a inni nie. I tak - robi to
> zar wno ze wzgl du na Polak w jak i nie :-)
>
> Stalker

Ty poza swoją zagrodą to nic nie widzisz, to nie jest sterotyp, że jak
ci zginął mercedes to znajdziesz go w polsce, to jest stwierdzanie
faktów.

62. Data: 2011-02-05 21:27:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> is Warsaw? Jak wjeżdżaliśmy na centralni byli już przerażeni - terrible,
> terrible..."

Ze centralni jest terrible nie trzeba byc Japonczykiem. W ogole cala
warszawka nie tęgo wyglada.

63. Data: 2011-02-05 21:29:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo widocznie podświadomie czujesz się jednym z tych "chamów i buraków".

Jezyk ktorego uzywa jednoznacznie na to wskazuje.

64. Data: 2011-02-05 21:51:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...
> Też docierają do mnie słuchy o tym że koszmarnie strasznie polaczki są
> odbierane przez innych, a polaczki zagranicą nawet na ''torturach''
> nie chcą wyznać że polak, tak się wstydzą.

polaczki moze sie wstydza.

i..

65. Data: 2011-02-05 21:56:22

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 5 Lut, 21:33, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Poprosz adres takiego sklepu, przy najbli szej wizycie w Niemczech
> p jd tam i zrobi afer :-)
>
> W niemieckich automatach biletowych jednym z j zyk w do wyboru jest
> polski, a w poci gach je d acych we wschodnich landach komunikaty
> podawane s po polsku. Niemieckie sklepy drukuj r wnie materia y
> reklamowe po polsku i do czaj do polskich gazet lokalnych... I co ty
> na to?
>
> Stalker

Tak ...jak ci plują w ryja to ci desz pada, polacy są uważani za
złodzieji i gdziekolwiek niemiec zobaczy czy usłyszy polaka podwaja
się ostrożność. Ostatnio niemcy przykuwają rowery czego wcześniej nie
robili, bo jak otworzono granicę to zaczeły wsiąkać i powstała panika
bo dziczy otworzono granicę.

Byłeś i widziałeś?
Czy jak zwykle gdzieśtam w sieci wyczytałeś?

66. Data: 2011-02-05 21:58:10

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

medea napisał(a):

> No to teraz wszyscy Polacy musimy pope�ni� zbiorowe harakiri, bo si�
> nie
> spodobali�my jakiemu� Szwajcarowi i mo�e jeszcze kilku Ormianom.
>
> Ewa
Dla wszystkich jesteście idiotami i to wynika z faktów. Mnie to nie
boli co oni mówią bo nie czuję się polakiem, który z głupoty sobie
kadzi w stadku jaki on jest wspaniały i ta polska. Jesteście trochę
jak świnie co sobie tyłek obizują z samouwielbienia. Bryyy.

A ty?
Polak jesteś, czy nie?
Ciebie to nie dotyczy?
Nadludź jakiś, czy co?

67. Data: 2011-02-05 21:58:58

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 5 Lut, 21:15, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> puknięcie się w czoło, to dla narodowych malkontentów* jakaś dziwaczna
> opinia nagle przybiera rozmiary filozoficznej rozprawy Polaków z resztą
> świata...
>
> Stalker
>
> * A malkontentów tych dwa rodzaje po chodzą:
>
> - Typ pierwszy "Popatrzcie jacy ci Polacy są beznadziejni, że świat ma o
> nich taką opinię",
>
> - Typ drugi "Popatrzcie jaki ten świat beznadziejny, że ma taką opinię o
> Polakach"
>
> Grupowych typów w typach proszę sobie dopasować :-)

Debilu ze wsi jak ktoś złamie nogę to ludzie mówią o fakcie, który
widzą a nie dlatego że są stadni, tu znowu widać że dla wieśniora jest
tylko stadność i anarchia w konkretach bo niedorozwinięty na
osobowości.

Debile, jak widać, są też w miastach.
Debilu z miasta.

68. Data: 2011-02-05 22:01:50

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
e.googlegroups.com...

> [...]
> rządzi nami niecywilizowana wiocha, którą przeraża uczłowieczanie. Kk
> cofa nas do ludzkości jaskiniowej, wiesz... pioruny bóg zsyła,
> wszędzie szatanów widzą, nawet egzorcyzmy odbudowali w Polsce. To
> świadczy o skandalicznej ciemnocie. A Gombrowicz pisał 50 lat temu, że
> jeśli ten stojący staw i żabi polski rechot, nie przyswoi sobie dwóch
> nurtów dwudziestego wieku, polska przestanie całkowicie liczyć się dla
> świata, pozostanie zaściankiem.Nawet kurwa o głupią fizykę kwantową,
> która ma ponad sto lat tu trzeba szaty drzeć, ja pierdole.

a Ty mieszkasz w Polsce??

i.

69. Data: 2011-02-05 22:09:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "glob" <r...@g...com> wrote in message
e.googlegroups.com...

> a Ty mieszkasz w Polsce??

On jest przedstawicielem tej niecywilizowanej czesci.

70. Data: 2011-02-05 22:18:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 23:01, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message

e.googlegroups.com...

> a Ty mieszkasz w Polsce??
>
> i.

Mieszkam w polsce, ale tu też robię wszystko aby nie być polakiem, bo
to jest strasznie poniżające być pośmiewiskiem europy. Nie uważam się
za spadkobiercę wad i cnót tego narodu, mogę być odpowiedzialny tylko
za siebie i dlatego odcinam się od tego wstydu bycia polakiem, ja
jestem człowiekiem. Być może mam już alergię na polskę, bo jak ktoś na
ulicy krzyczy polacy to mam ochotę uciekać, czuję się jak by mnie ktoś
po głowie czymś wstrętnym pałował.

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !