POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

21. Data: 2020-03-30 03:01:46

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 04:22, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
-wzywa-g20-do-ustanowienia-rzadu-swiatowego-z-powodu
-covid-19/

na uratowanie globalnego systemu jest stworzenie światowego rządu. Z tego tytułu
wezwał przedstawicieli grupy G20, władze Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ) i
Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) do powołania grupy zadaniowej, która otrzyma
pełną władzę nad większością krajów świata oraz pokieruje ich systemami gospodarki i
opieki medycznej, by skutecznie pokonać kryzys.
skoordynowana globalna reakcja. Potrzebujemy pewnego rodzaju wykonawczego kierownika"
- powiedział Brown. Premier nie ujawnił, kim będzie osoba, która stanie na czele
grupy G20.

> zjedz mielone !!!
>
> Radio CP - Aśtar
> https://youtu.be/bes7NEVo6FM
>
> światem rządzi żydowski oprawca
> w mózgu chce nam grzebać śrubokrętem
> aśtar szeran to jest nasz wybawca
> on nam sterem żeglarzem okrętem
>
> gdy do drzwi zapuka rząd światowy
> sprzedaj wszystko wymieniaj dolary
> zabezpiecz się by nie stracić głowy
> od dzisiaj kolekcjonuj aśtary
>
> r.f.i.d. - nie damy zacipować się !!!
> r.f.i.d. - nie damy zacipować się !!!
>
> :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))

Aśtar, Aśtar...

Ideologia

Aśtar Szeran
zbawca, który obserwuje z kosmosu dobrych ludzi.
Pośrednicy
odbierają instrukcję Szerana i przekazują je Czechom i Słowakom;
Gady
złe istoty niszczące ludzkość;
Jezus Chrystus
w jakiś sposób trzeba przyciągnąć wiernych, prawda? Sam Jezus jest
bytem o pozytywnych wibracjach.
Chipowanie
złe gady pragną chipować ludzi, by mieć je pod kontrolą;
Mass media
narzędzie opresji i manipulacji, które jest chętnie wykorzystywane
przez Bendę do promocji religii.

https://nonsa.pl/wiki/Anio%C5%82y_Nieba

22. Data: 2020-03-30 03:06:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 04:22, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
>
> r.f.i.d. - nie damy zacipować się !!!
> r.f.i.d. - nie damy zacipować się !!!
>
> :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))

i jest tez alternatywna historia i prekognicja przyszlosci...

Aśtar Szeran- Komunista, zbrodniarz wojenny, jeden z Przedwiecznych.
Fałszywy prorok, w 1781 objął władzę w Rzeczypospolitej opuszczonej
przez Szymona Arkaniowicza, i wprowadził w niej terror. Za jego rządów
ziemia prawie upadła. 11 listopada 2020 zostaje jednak zabity przez
Jarosława Kaczyńskiego, którego to namaścił Czarny Husarz.

https://althistory.fandom.com/pl/wiki/A%C5%9Btar_Sze
ran

a tu Czarny Husarz...!

//najwiekszy wrog Astara...
https://vignette.wikia.nocookie.net/althistory/image
s/9/97/Kaczuy.png/revision/latest?cb=20170727192148&
path-prefix=pl

23. Data: 2020-03-30 03:21:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 20:30, Kviat wrote:

> [...]
> z poradami, które rozwiązują twoje banalne problemy, a co dopiero żebyś
> się zapoznał z tfurczością tego czegoś co się nazywa XL.

> Bredzisz. To nie jest krytyka, tylko obrona. Tłumaczyłem ci to już
> wielokrotnie.
> Krytykować to ja mogę czyjeś poglądy, z którymi się nie zgadzam, ale nie
> faszyzm, rasizm czy homofobię. Bo to nie są poglądy tylko niebezpieczna
> dla normalnych ludzi aberracja umysłowa.
> Równie dobrze mógłbyś napisać, że ludzie którzy bronili się przed
> faszystami i ich zabijali, sięgali po metody faszystów.

To po co trzymasz takie zdjecia w albumie rodzinnym...?

https://m.natemat.pl/607014a9bfd2c93cf022c55e8557fe6
9,1024,0,0,0.jpg

//lubisz takich silnych i zdecydowanych chlopcow...?

24. Data: 2020-03-30 03:28:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 19:33, Trybun wrote:

> [...]
> jest to połowiczna integracja. To i tylko to coraz bardziej
> marginalizuje Europę na arenie międzynarodowej że stała się bezwolnym
> narzędziem podporządkowanym interesom USA. Superpaństwo musiałoby być
> oparte na innych zasadach bo inaczej faktycznie będą w nim podziały na
> panów i sługi. Czyli jednym słowem - tylko  pełna integracja może to
> zapewnić.  I ono na dodatek jako jedyna opcja mogłaby raz na zawsze
> zakończyć ową epokę kolonialną, która ciągle trwa i nie chce zdechnąć
> mimo tego że niektórzy twierdzą że to już tylko historia.

Problem w tym, ze jeszcze nie ma odpowiednio silnego aparatu terroru...

https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8

//ostatnio pojawily sie jakies wstepne zreby Euro_Gestapo, ale, jeszcze
jakies takie nijakie.

//tu, auf english subtitles, dla towarzyszy Amerykancow...

https://www.youtube.com/watch?v=Mf5A1y5qYp0

25. Data: 2020-03-30 03:31:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 20:56, g...@g...com wrote:

> Militarnie jest niby uzależniona, ale gospodarczo?
> Umowa o wolnym handlu nie została podpisana.
> Franzuzi i niemcy nie przepadają za usa.
>

> cyt.
> Unijno-amerykańskie negocjacje handlowe utknęły w martwym punkcie.

i do tego ten Kanzelerische Act, obowiazuje do 2099 roku...

https://www.youtube.com/watch?v=5KNaAJ-SQmg

26. Data: 2020-03-30 03:33:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 14:07, Kviat wrote:

> I hitlerów.
> I nie wyciągnęłaś wniosków.

> I słusznie.
> Właśnie dlatego dostałaś tyle głosów ile dostałaś, a twoja organizacja
> ma poparcie na poziomie błędu statystycznego. Bo ludzie nie chcą.

> Ale za to wiadomo jest co owładnie takimi jak ty, gdy poczujecie władzę.
> Możesz się tego dowiedzieć z podręczników historii.

To po co trzymasz takie zdjecia w rodzinnym albumie...?

27. Data: 2020-03-30 04:23:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 03:03:28 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
- powiedział Brown. Premier nie ujawnił, kim będzie osoba, która stanie na czele

)))))))))))))))))))))))))

> [...]
> Mass media
> narzędzie opresji i manipulacji, które jest chętnie wykorzystywane

Doktryna Bendy, jak wielu innych ufologicznych "kontaktowców" czy "channelerów" nie
jest specjalnie oryginalna. Po prostu tysiąc pięćset sto dziewięćsetna wersja
klasycznych nauk i mitologii zapożyczonej od Towarzystwa Teozoficznego. To, co w tych
"Aniołach" przyciąga, to jest taka trochę ludowa, odpustowa oprawa. Jak gdyby
Bławatska, Leadbeater, Besant, Alice Bailey i spółka trafili pod strzechy. Kiedyś
nasz rodak Adamski próbował bardzo podobnego numeru i mimo wszystko nie wypaliło tak
spektakularnie jak u Bendy.

28. Data: 2020-03-30 05:44:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 04:23, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
- powiedział Brown. Premier nie ujawnił, kim będzie osoba, która stanie na czele

)))))))))))))))))))))))))

> [...]
nasz rodak Adamski próbował bardzo podobnego numeru i mimo wszystko nie wypaliło tak

Popatrz na ten rysunek Hildegardy_von_Bingen, sredniowiecznej Mistyczki...

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/
07angels-hildegard_von_bingen.jpg

//moze kiedys poczytaj, app.box.com/s/do2711p5fpgjurscbtvdomin5elp8eib
(pomimo, ze to dosc odjechany tekst).

29. Data: 2020-03-30 10:31:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> To po co trzymasz takie zdjecia w rodzinnym albumie...?
>
> https://m.natemat.pl/607014a9bfd2c93cf022c55e8557fe6
9,1024,0,0,0.jpg

> //lubisz takich silnych i zdecydowanych chlopcow...?

Podniecają go.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2020-03-30 15:39:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 10:31, XL pisze:

9,1024,0,0,0.jpg

> Podniecają go.

Twoi koledzy mnie nie podniecają :)
Ale nie będę wnikał, dlaczego się z takimi zadajesz, bo już się
pochwaliłaś dlaczego tacy cię podniecają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Piąte Królestwo...
Natura kobiet