POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

11. Data: 2020-03-29 12:45:14

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:
> W dniu 28.03.2020 o 13:17, m...@g...com pisze:
>> https://www.geekweek.pl/news/2020-03-28/gordon-brown
-wzywa-g20-do-ustanowienia-rzadu-swiatowego-z-powodu
-covid-19/

> Co o tym myślisz? Przypuśćmy że to prawda, czy dla przeciętnego Polaka
> to zagrożenie czy może wybawienie? Czy my Polacy mamy powody aby się
> przed tym bronić czy tego wręcz oczekiwać?

My Polacy już mieliśmy takich stalinów. I następnych nie chcemy. Co Ty
wiedz o Gates'ie poza tym, że jest inteligentny i bogaty? Nic. Nie masz
zielonego pojęcia, co nim owładnie, gdy poczuje w ręce władzę nad ludzkim
życiem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-03-29 13:01:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 12:45, XL pisze:

> [...]
> wiedz o Gates'ie poza tym, że jest inteligentny i bogaty? Nic. Nie masz
> zielonego pojęcia, co nim owładnie, gdy poczuje w ręce władzę nad ludzkim

Ale dlaczego z góry zakładać że czeka nas rola "mięsa armatniego" w tym
superpaństwie? Mi osobiście marzy się państwo bez granic. Nie wiem nawet
tego czy Bill faktycznie jest inteligentny i bogaty, dzisiaj bogactwo to
często przeliczane jest na zadłużenie w bankach, im wyższe tym większe
"bogactwo" jest przypisywane. Ale czy wiem o czym mówi i czyje interesy
reprezentuje polski prezydent w trakcie spotkań w "cztery oczy" z
Imperatorem?

13. Data: 2020-03-29 13:29:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Ale dlaczego z góry zakładać że czeka nas rola "mięsa armatniego" w tym
> superpaństwie?

Bo inaczej być po prostu nie może, gdyż nikt inny nim rządził nie będzie,
niż LUDZIE.
Natura ludzka jest taka (i nie ma totamto), a nie inna - dąży do władzy
każdym sposobem, a jak już ją otrzymuje... to z wzniosłych haseł robi
papier toaletowy i to też tylko dla wybranych, dla reszty tylko liść
łopianu.
Poczytaj o historii... kolonializmu.
I po drodze przypomnij sobie ,,Folwark zwierzęcy" - i przetransponuj go na
całą ludzkość.
No i sobie to wszystko pokompiluj, byle rozumnie.

> [...]
> "bogactwo" jest przypisywane. Ale czy wiem o czym mówi i czyje interesy
> reprezentuje polski prezydent w trakcie spotkań w "cztery oczy" z

KAŻDY MA SWOJEGO PCHACZA.
I paradoksalnie właśnie dlatego jest takie ważne, kogo wybierasz. Wolnych
strzelców NIE MA.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-03-29 14:07:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> My Polacy już mieliśmy takich stalinów.

I hitlerów.
I nie wyciągnęłaś wniosków.

> I następnych nie chcemy.

I słusznie.
Właśnie dlatego dostałaś tyle głosów ile dostałaś, a twoja organizacja
ma poparcie na poziomie błędu statystycznego. Bo ludzie nie chcą.

> Co Ty
> wiedz o Gates'ie poza tym, że jest inteligentny i bogaty? Nic. Nie masz
> zielonego pojęcia, co nim owładnie, gdy poczuje w ręce władzę nad ludzkim
> życiem.

Ale za to wiadomo jest co owładnie takimi jak ty, gdy poczujecie władzę.
Możesz się tego dowiedzieć z podręczników historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2020-03-29 14:11:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 13:29, XL pisze:

> [...]
> każdym sposobem, a jak już ją otrzymuje... to z wzniosłych haseł robi
> papier toaletowy i to też tylko dla wybranych, dla reszty tylko liść

I dlatego jesteś rasistką, ksenofobką, nacjonalistką i homofobką?
Chcesz robić papier toaletowy tylko dla wybranych?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-03-29 14:32:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 13:11, Kviat pisze:

> I dlatego jesteś rasistką, ksenofobką, nacjonalistką i homofobką?
> Chcesz robić papier toaletowy tylko dla wybranych?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
jest na to odporna, piekna jest, ma wspaniale stopy i zycie

--
gazebo

17. Data: 2020-03-29 19:33:50

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całą ludzkość.
> No i sobie to wszystko pokompiluj, byle rozumnie.

Osobiście myślę że słabość dzisiejszej Unii bierze się tylko z tego że
jest to połowiczna integracja. To i tylko to coraz bardziej
marginalizuje Europę na arenie międzynarodowej że stała się bezwolnym
narzędziem podporządkowanym interesom USA. Superpaństwo musiałoby być
oparte na innych zasadach bo inaczej faktycznie będą w nim podziały na
panów i sługi. Czyli jednym słowem - tylko  pełna integracja może to
zapewnić.  I ono na dodatek jako jedyna opcja mogłaby raz na zawsze
zakończyć ową epokę kolonialną, która ciągle trwa i nie chce zdechnąć
mimo tego że niektórzy twierdzą że to już tylko historia.

> KAŻDY MA SWOJEGO PCHACZA.
> I paradoksalnie właśnie dlatego jest takie ważne, kogo wybierasz. Wolnych
> strzelców NIE MA.

Szkoda tylko że tym pchaczem praktycznie nigdy nie są ci co go wybierają
na swojego przedstawiciela. Bosak też nie? Przynajmniej dla mnie jest to
jedyna opcja w tym towarzystwie na którą mógłbym zagłosować.

18. Data: 2020-03-29 19:34:59

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 14:11, Kviat pisze:

> I dlatego jesteś rasistką, ksenofobką, nacjonalistką i homofobką?
> Chcesz robić papier toaletowy tylko dla wybranych?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jakoś nie widziałem postów autorstwa XL postulujące "delegalizacje"
różnych niewygodnych stowarzyszeń, palenia książek, i wyklinania
czegokolwiek. Proponuję też przyjrzeć się swojej własnej twórczości na
PSP, sięgasz po metody tych  których krytykujesz.

19. Data: 2020-03-29 20:30:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 19:34, Trybun pisze:

> Jakoś nie widziałem postów autorstwa XL postulujące "delegalizacje"
> różnych niewygodnych stowarzyszeń, palenia książek, i wyklinania
> czegokolwiek.

Bo jesteś śmierdzącym leniem, któremu nie chce się nawet kliknąć w linki
z poradami, które rozwiązują twoje banalne problemy, a co dopiero żebyś
się zapoznał z tfurczością tego czegoś co się nazywa XL.

> Proponuję też przyjrzeć się swojej własnej twórczości na
> PSP, sięgasz po metody tych  których krytykujesz.

Bredzisz. To nie jest krytyka, tylko obrona. Tłumaczyłem ci to już
wielokrotnie.
Krytykować to ja mogę czyjeś poglądy, z którymi się nie zgadzam, ale nie
faszyzm, rasizm czy homofobię. Bo to nie są poglądy tylko niebezpieczna
dla normalnych ludzi aberracja umysłowa.
Równie dobrze mógłbyś napisać, że ludzie którzy bronili się przed
faszystami i ich zabijali, sięgali po metody faszystów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2020-03-29 20:56:48

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> marginalizuje Europę na arenie międzynarodowej że stała się bezwolnym
> narzędziem podporządkowanym interesom USA.

Militarnie jest niby uzależniona, ale gospodarczo?
Umowa o wolnym handlu nie została podpisana.
Franzuzi i niemcy nie przepadają za usa.

cyt.
Unijno-amerykańskie negocjacje handlowe utknęły w martwym punkcie.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!