Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
From: XL <i...@g...pl>
Date: 29 Mar 2020 11:29:41 GMT

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Ale dlaczego z góry zakładać że czeka nas rola "mięsa armatniego" w tym
> superpaństwie?

Bo inaczej być po prostu nie może, gdyż nikt inny nim rządził nie będzie,
niż LUDZIE.
Natura ludzka jest taka (i nie ma totamto), a nie inna - dąży do władzy
każdym sposobem, a jak już ją otrzymuje... to z wzniosłych haseł robi
papier toaletowy i to też tylko dla wybranych, dla reszty tylko liść
łopianu.
Poczytaj o historii... kolonializmu.
I po drodze przypomnij sobie ,,Folwark zwierzęcy" - i przetransponuj go na
całą ludzkość.
No i sobie to wszystko pokompiluj, byle rozumnie.

> Mi osobiście marzy się państwo bez granic. Nie wiem nawet
> tego czy Bill faktycznie jest inteligentny i bogaty, dzisiaj bogactwo to
> często przeliczane jest na zadłużenie w bankach, im wyższe tym większe
> "bogactwo" jest przypisywane. Ale czy wiem o czym mówi i czyje interesy
> reprezentuje polski prezydent w trakcie spotkań w "cztery oczy" z
> Imperatorem?

KAŻDY MA SWOJEGO PCHACZA.
I paradoksalnie właśnie dlatego jest takie ważne, kogo wybierasz. Wolnych
strzelców NIE MA.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: