Pączki, pączki i po pączkach :) Tylko co z białkami???

1. Data: 2002-02-08 13:04:04

Temat: Re: Odp: Pączki, pączki i po pączkach :) Tylko co z białkami???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Psa nie mam :( Chyba z tych bialek zrobie nalesniki wg Basi. Mam nawet
>pomysl na farsz: pokroje jablka w cieniutkie
>cwiartki/ósemki/szestnastki/trzydziestodwójki (?), wrzuce do woreczka Twoja
>metoda na ziemniaki :) dosypie cukru i cynamonu, zamerdam i beda nalesniki z
>jablkami i cynamonem :))
>
>Anka - stsal

albo moze byc pure jablkowe wymieszane z ubita piana. taki mus
wychodzi.
a bezy to mozna dlugo tryzmac, o przynajmniej do czasu az nawroci
Ci ochota na slodkie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-08 14:27:43

Temat: Re: Pączki, pączki i po pączkach :) Tylko co z białkami???
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe... za dużo cukru...

Cukru można mniej :) Ale u mnie w domu trzeba dużo, bo chłop słodkie lubi :)

> Należy ubić białka wymieszać z wiórkami i usmażyć na maśle :-)))
> Jeszcze nie wiem jak to smakuje, ale dzisiaj zrobię... Kwaśniewski takie
coś
> poleca jako zdrowe łakocie dla dzieci i nie tylko...

Eeeeeee, jak to białka + wiórki i smażymy? Tak po prostu? Oj, ciekawe...

Wkn

1. Data: 2002-02-08 15:22:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Eeeeeee, jak to białka + wiórki i smażymy? Tak po prostu? Oj, ciekawe...

Dobra! Usmażyłam.
Miałam po faworkach 3 białka.
Dodałam szczyptę soli, żeby się dobrze ubijały i ubiłam dodałam do tego
jakieś 40g wiórków kokosowych i usmażyłam takie maleńkie placuszki na maśle.
To się podobno powinno zajadać z niskosłodzonym dżemem, więc wyciągnęłam
jabłkowy... i boski smak po prostu... ale z wyglądem gorzej...
Fakt, ze się nie przyłożyłam do formowania tych placuszków, ale wygląd to
one mają placuszków, a nie ciasteczek...
Dzieciaki podeszły z rezerwą, ale syn powiedział, ze pyszne...
I jeszcze jedno. Te placuszki same jeszcze bez dżemu są dość słodkie w
smaku, bo wiórki przecież są słodkawe...
Acha... Te proporcje Kwaśniewskiego oczywiście zaburzyłam, bo przecież ja
wszystko robię na oko i na konsystencję...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-08 17:40:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jabłkowy... i boski smak po prostu... ale z wyglądem gorzej...
>Fakt, ze się nie przyłożyłam do formowania tych placuszków, ale

ja nie na masle, ale na oleju (zaraz lece do spowiedzi...),
mialam strasznie duzo bialek od ajerkoniaku i faworkow, to, co
wlazlo do piekarnika w czrakterze bez/bezow jeszcze tam siedzi,
ale zrobilam takie placuszki ( z nieslodzonym kokosem, bo bezowa
mixtura byla slodka), placuszki wyszly dosc dziwne na oko ale
bardzo dobre na smak - pozarlam juz te, ktore byly troche
przypalone i az mnie mdli mimo wszystko, takie smaczne. ale w
ogole glosu nie wydaja, jak je na paltelni umiescilam...siedza
cicho, dziwne. poza tym zdejmowalam je z patelni gietkie i
elastyczne, a teraz zesztywnialy. fajnie.
bez dzemu
Krysia
K.T. - starannie opakowana

serniczek z truskawkami