Pamięć wody - przypomnienie.

111. Data: 2013-06-28 07:56:25

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 06:25, Chiron pisze:
> [...]
> Zarówno baza wiedzy z przeczytanej książki matematycznej jak i baza
> emocji ze spotkania z przyjaciółmi. Tyle, że ktoś może świetnie
> koojarzyć zdobytą wiedzę matematyczną- nie potrafiąc jednocześnie
> zrozumieć, poczuć się - z tym, co zaszło na spotkaniu towarzyskim- albo
> odwrotnie: doskonale będzie rozumieć swoje i innych emocje, będzie
> wiedział więc np jakie są relacje między jego znajomymi, kto i co z
> kim:-) - ale nawet po kilkukrotnym przeczytaniu książki od matematyki-
> za nic nie zbliży się nawet do zrozumienia tego tematu.

Nie chodzi mi tu o jakiś skrajny przypadek empaty-debila, który podałeś
na końcu, o ile w ogóle są takie przypadki, ale o normalnych ludzi
inteligentnych kognitywnie i emocjonalnie.
2 założenia mamy tutaj wspólne, jak to napisałeś: wszystko, z czego
korzysta inteligencja jest w nas i inteligencja jest umiejętnością
poprawnego kojarzenia ze sobą informacji.
Z polskiego na nasze zapytam więc ponownie, czy Twoim zdaniem
inteligencja kognitywna kojarzy informacje z tego samego zbioru
informacji co inteligencja emocjonalna?

112. Data: 2013-06-28 13:17:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Jun 2013 11:45:51 +0200, Ghost napisał(a):

> Szacun za wysilek, a nie przyszlo Ci do glowy, ze nie o pisanie dla
> zrozumienia chodzi

A o co?

> i dlatego owo zrozumienie raczej slabo mozliwym jest?

Się nie zgadzam się z tym. Ja rozumiem, aha! :)

M.

113. Data: 2013-06-28 13:17:23

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Jun 2013 12:45:29 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> egromniaste - a co dyplomow to faktycznie, trzeba nowy dom postawic bo scian
> malo

Tak mi się skojarzyło (nic osobistego):
http://www.youtube.com/watch?v=x-A6zERn6yo
:)

M.

114. Data: 2013-06-28 13:24:55

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 15:21, Ghost pisze:

> Ahahahahahahahahaahha, mujborze, no co za glupek. Tylko chiron cie
> swoja glupota przewyzsza.

Bez komentarza.

115. Data: 2013-06-28 13:24:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak mi się skojarzyło (nic osobistego):
> http://www.youtube.com/watch?v=x-A6zERn6yo
> :)

:-DDDDD
Tak dokladnie to wyglada. Co do slowa.

116. Data: 2013-06-28 13:25:35

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 06:40, Chiron pisze:
> Ghost też- lobotomię.

> Czy tak jest? IMO- nie. Potworne kompleksy kompensuje sobie takim
> postepowaniem- to wszystko.

Raczej pozostanę przy swojej wersji - za często robi innym wyrzuty o
brak dyplomu... choć oczywiście Twojej także nie można wykluczyć. Jedno
nie ulega wątpliwości, gdy ktoś kiedyś go scharakteryzuje i opisze jego
dokonania na psp, to tytuł tej pracy będzie brzmiał - "Ghost -
pragnienie mądrości".

117. Data: 2013-06-28 13:28:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o co?

O pieprzenie trzy po trzy poki da sie grac role wizzarda od wiedzy tajemnej
i niepojetej. Cos jak ci wrozowie ze tewizorni, jestem pewien, ze chirek ten
szit tez lyka.

> Się nie zgadzam się z tym. Ja rozumiem, aha! :)

Bo odzywiasz sie panicznie.

BTW A moglem zabic... znaczy zapytac Cie o trzy przykladowe pierdy z posta
chirona.

118. Data: 2013-06-28 13:30:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez komentarza.

Bez powyzszego komentarza, byloby bez komentarza, a tak jest z komentarzem.
Cwoku.

119. Data: 2013-06-28 13:33:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej pozostanę przy swojej wersji - za często robi innym wyrzuty o brak
> dyplomu...

Kotek, wez sie nie zenuj. Nie interesuje mnie czy ktos ma dyplom. ZA TO
STRASZNIE BAWI, GDY BRAK DYPLOMU LICZY SOBIE JAKO JAKAS WARTOSC SAMA W SOBIE

Cwoku.

> choć oczywiście Twojej także nie można wykluczyć. Jedno nie ulega
> wątpliwości, gdy ktoś kiedyś go scharakteryzuje i opisze jego dokonania na
> psp, to tytuł tej pracy będzie brzmiał - "Ghost - pragnienie mądrości".

O, to bylo mile. Naprawde. Chyba zaczne Cie lubic. Tak inaczej niz do tej
pory.

120. Data: 2013-06-28 13:37:40

Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 13:33, Ghost pisze:

> O, to bylo mile. Naprawde. Chyba zaczne Cie lubic. Tak inaczej niz do
> tej pory.

o ghoscie co FilałZofie :-D
--
http://tnij.org/v7xb

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam