Pamięć wody - przypomnienie.

131. Data: 2013-06-28 14:12:31

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 14:10, -------------> pisze:

> czepiacie cie trybuna
> kto wie czy magnez nie wial sie z magnezofitow
> plazogadow wymarlych w okresie kredowym
po przedawkowaniu paprocią ;) :-P

--
http://tnij.org/v7xb

132. Data: 2013-06-28 14:27:50

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jun 2013 14:12:31 +0200, -------------> napisał(a):

> po przedawkowaniu paprocią ;) :-P

:DDD

M.

133. Data: 2013-06-28 15:36:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Panicznie to siem ino bojem ;)

Wję, wję...

134. Data: 2013-06-28 19:59:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-28 06:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> na potrzeby dyskusji zawęziłem to. Czy zbytnio? Wydaje mi się, że
> nie.To, co proponuje Wikipedia:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Inteligencja_emocjonaln
>
> uważam, że nie za bardzo odbiega od tego, co ja piszę.

> Każde "Hę" znaczy chyba co innego. A nie możesz napisać coś więcej?
> Naprawdę trudno mi się domyślić, o co w danym wypadku chodzi- z czym się
> konkretnie nie zgadzasz. Wiem, to test na moją EQ- no ale może nie jest
> zbyt wysoka? Przynajmniej aż tak?

> Bo_to_nie_wykład. No ale oczywiście- zakładam, że faktycznie coś może
> być na rzeczy- ale_bez_konkretów_jak_mam_się_poprawić?

Wybacz kochanie
mózgu pranie
wolę w pralce
z wirowaniem.

135. Data: 2013-06-29 08:07:41

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-06-28 06:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Wybacz kochanie
> mózgu pranie
> wolę w pralce
> z wirowaniem.

Dziękuję za dyskusję. Była pouczająca:-)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

136. Data: 2013-06-29 08:10:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Dziękuję za dyskusję. Była pouczająca:-)

Chiron, ale z ciebie miekka pizda.

137. Data: 2013-06-29 08:43:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> W stronę życia eremity?

Tak. I żeby ono wydało Ci się piękne

138. Data: 2013-06-29 19:08:51

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> lekarstwom.. Aż mnie zgroza ogarnia jak widzę ludzi stojacych w kolejce
> do lekarza z katarem,..

A nie powinienneś się lękać, wszak może oni w zgodzie z twymi poglądami
stoją by im gila chlastnąć skalpelem.

Dębska

139. Data: 2013-06-30 11:10:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-29 19:08, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

100/10

140. Data: 2013-06-30 12:58:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 19:08:51 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> A nie powinienneś się lękać, wszak może oni w zgodzie z twymi poglądami
> stoją by im gila chlastnąć skalpelem.

:DDD

--
POzdrawiam,
M.

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam