Patrzeć a widzieć

From: "Mefisto" <o...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Patrzeć a widzieć
Date: Thu, 13 Sep 2001 14:53:57 +0200

Zainspirował mnie wątek o skrzywieniu zawodowym u biologów. Sam się łapię na
tym, że w tramwaju, w windzie, czy przy innych okazjach analizuję kształty
uszu oprawy oczu, nosa i tego typu szczegóły wyglądu ludzi w moim otoczeniu.
Mam pytanie, czy zdarzało Wam się niekiedy niespodziewanie patrzeć na ludzi
inaczej niż zwykle, nie rutynowo? I przy jakich okazjach? I co takiego
zauważaliście, co zwykle uchodziło waszej uwadze?

Pozdrowienia
Mefisto