Pierwszy raz tutaj ... i pytanie

następny post »
Data: 2001-08-03 07:17:35
Temat: Pierwszy raz tutaj ... i pytanie
Od: "Paula" <h...@p...onet.pl>

Mam pewne obawy dot. mojego kregoslupa, zrobilam sobie badanie RTG, gdzie
zarowno czesc ledzwiowa jak i piersiowa wyszla "w normie", to jednak mam
pewne obawy co do czesci ledzwiowej, otoz przy zrobieniu "kociego grzbietu"
poczynajac od (liczony od dolu) 3 kregu ledzwiowego do ostatniego i pierwszy
kreg piersiowy, caly ten luk jest wypukly i ostatni kreg ledzwiowy (ten przy
piersiowych) jest najbardziej wypukly (ok 2 mm od sasadujacych), czy to
normalne, zaznazczam nie odczuwam zadnego bolu... . BARDZO MI ZALEZY NA
ODPOWIEDZIACH OD WAS. Prosze wysylac na grupe, poniewaz wyslalam z nie
swojego konta.