Plama z parafiny czym usunąć

1. Data: 2005-03-29 12:23:26

Temat: Plama z parafiny czym usunąć
Od: "Darek" <n...@h...xx> szukaj wiadomości tego autora

z obrusa.
Ktos poradzi? zanim żona przyjedzie, nowiutki ręcznie robiony obrus :(

2. Data: 2005-03-29 12:57:57

Temat: Re: Plama z parafiny czym usunąć
Od: "Joleczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwrócić obrus na drugą stronę. Podłożyć pergamin pod spód. Prasować gorącym
żelazkiem, aż parafina rozpuści się! Póżniej zostaną tłuste plamy, które
trzeba uprać! Przeprosić żonę i zapewnić, że to niechcący napewno zrozumie!
Jolka

3. Data: 2005-03-29 13:22:33

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos poradzi? zanim żona przyjedzie, nowiutki ręcznie robiony obrus :(

Parafina rozpuszcza się w benzynie, lepsza ekstrakcyjna.

Jacek

4. Data: 2005-03-29 14:57:09

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joleczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Odwrócić obrus na drugą stronę. Podłożyć pergamin pod spód.

Między pergamin a obrus i między obrus a żelazko położyć kilka warstw
papierowego ręcznika kuchennego!
Prasując gorącym żelazkiem wessiemy parafinę w ręcznik papierowy.
Tę resztkę, co zostanie w obrusie można usunąć w dowolny sposób!

Pozdrowienia!
Tadeusz

5. Data: 2005-03-30 09:05:47

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d2bqiu$so2$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Tadeusz Jerzy Korsak <t...@p...com>
Było:
> [...]
> Prasując gorącym żelazkiem wessiemy parafinę w ręcznik papierowy.
> Tę resztkę, co zostanie w obrusie można usunąć w dowolny sposób!

Papier bez nadruku !!!

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

6. Data: 2005-03-30 09:16:15

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d2dqdn$6hv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W: news:d2bqiu$so2$1@nemesis.news.tpi.pl
> Od: Tadeusz Jerzy Korsak <t...@p...com>
> Było:

> Papier bez nadruku !!!

I sprawdzić, czy obrus można w ogóle prasować, w szczególności gorącym
żelazkiem!!!!!

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

7. Data: 2005-03-31 10:43:08

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisalo:
> [...]
> wiadomości news:d2dqdn$6hv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I sprawdzić, czy obrus można w ogóle prasować, w szczególności gorącym

I w przyszlosci nie urzadzac kolacji przy swiecach pod nieobecnosc zony :)

.

8. Data: 2005-03-31 11:10:47

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogryzek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] I w przyszlosci nie urzadzac kolacji przy
> swiecach pod nieobecnosc zony :)

Nie dałeś na końcu siedmiu wykrzykników. Przegrałeś.

Pozdrawiam ;)))
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

9. Data: 2005-04-04 18:40:56

Od: "Darek" <n...@h...xx> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszystkim :)
póki co przekręciłem obrus o 180 stopni, i postawiłem na plamie różne
sprzęty
...dopiero dzisiaj sie wydało

Reklama Hurtowni pościeli
[pyt] Cos modnego na sciane
Hoover HNL 61106
koszt ogrzewania
kto zrobi duzy remont mieszkania w Jeleniej Górze ?