kuchenka gazowa

1. Data: 2005-03-29 15:32:13

Temat: kuchenka gazowa
Od: "telemahos" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co moze byc problemem z zapaleniu gazu palnikiem (iskrowym) w kuchence gazowej
ewa? Zapalka bez problemu.

Pozdrawiam
telemahos

2. Data: 2005-03-30 10:51:51

Temat: Re: kuchenka gazowa
Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In message d2bs5j$e4h$...@n...onet.pl, telemahos <t...@w...pl> wrote:

> Co moze byc problemem z zapaleniu gazu palnikiem (iskrowym) w
> kuchence gazowej ewa? Zapalka bez problemu.

U mnie też często nie łapie. Można to ominąć
lekkim "dmuchem" w stronę palnika w momencie
puszczania iskier.

Pozdrawiam
Miroo

3. Data: 2005-03-30 18:47:14

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Co moze byc problemem z zapaleniu gazu palnikiem (iskrowym) w kuchence
> gazowej ewa? Zapalka bez problemu.

Moze trzeba wyczyscic lub wymienic iskrowniki. Chyba ok.8,- za sztuke. Tylko
robocizna drozsza, jesli fachowiec mialby je zakladac.
Sprobuj nimi pstryknac, u mnie na pewien czas pomagalo, potem wymienilam.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

4. Data: 2005-03-30 18:49:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

Aha, dobrze jest tez ostrym narzedziem przetrzec/zeskrobac palniki w miejscu
naprzeciwleglym do iskrownika.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

Plama z parafiny czym usunąć
Reklama Hurtowni pościeli
[pyt] Cos modnego na sciane
Hoover HNL 61106