wypoczynek skorzany-jak sprawdzic?

1. Data: 2005-03-29 17:15:27

Temat: wypoczynek skorzany-jak sprawdzic?
Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam okazje kupic wypoczynek oferowany jako skorzany i mam pytanie jak
sprawdzic czy jest to naprawde skora? oczywiscie chodzi o jakies "domowe"
sposoby sprawdzenia. Z gory dziekuje za odp

2. Data: 2005-03-29 19:38:18

Temat: Re: wypoczynek skorzany-jak sprawdzic?
Od: "Patrykk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam okazje kupic wypoczynek oferowany jako skorzany i mam pytanie jak
> sprawdzic czy jest to naprawde skora? oczywiscie chodzi o jakies "domowe"
> sposoby sprawdzenia. Z gory dziekuje za odp
Idz do Ikea i pomacaj kilka mebelkow to wtedy zobaczysz roznice -
Skora - Podruba

3. Data: 2005-03-30 09:31:54

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel wrote:
> Mam okazje kupic wypoczynek oferowany jako skorzany i mam pytanie jak
> sprawdzic czy jest to naprawde skora? oczywiscie chodzi o jakies
> "domowe" sposoby sprawdzenia. Z gory dziekuje za odp

Może to głupio zabrzmi ale powąchaj :-) Ja mam stuprocentową skuteczność w
odróżnianiu skóry od podróby w ten sposób. W celu wyćwiczenia nosa spróbuj
może najpierw w sklepie z galanterią skórzaną. Weź torebkę za 500 PLN i za
50 PLN, poniuchaj obie chwilę i będziesz miał węch skalibrowany :-)

kuchenka gazowa
Plama z parafiny czym usunąć
Reklama Hurtowni pościeli
[pyt] Cos modnego na sciane