Płaska ziemia?

21. Data: 2017-07-20 21:15:08

Temat: Re: Płaska ziemia?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:okg2ii$jjg$1@dont-email.me...

> Temat sam mnie znalazł.

Hejka. Inżynieria genetyczna to szansa na rozwój w wielu dziedzinach ale
np. w dziedzinie rolnictwa może być zagrożeniem dla istnienia zróżnicowanych
(naturalnych) ekosystemów. Dla wielu ssaków, ptaków czy owadów ogromne pola
monokulturowych upraw roślin GMO to tereny nie sprzyjające dla ich
istnienia.
Pozdrawiam heterogenicznie Ja...cki

22. Data: 2017-07-20 21:27:17

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> wrote:

> [...]
> (naturalnych) ekosystemów. Dla wielu ssaków, ptaków czy owadów ogromne pola
> monokulturowych upraw roślin GMO to tereny nie sprzyjające dla ich

No prawdą jest, że monokultura ma wady oprócz zalet, ale co to do rzeczy w
temacie GMO?

Sugerujesz, że w uprawach non-GMO nie stosuje się monokultury?

23. Data: 2017-07-20 23:06:23

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2017-07-16 o 20:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
pl...

>A czego nie zrozumiałeś?

Ależ zrozumiałem, zrozumiałem że pierdolisz trzy po trzy, stąd moje pytanie.

24. Data: 2017-07-20 23:09:11

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

>Czego znowu geniuszu nie zrozumiałeś?
>Ty myślisz, że jak ludziom się rodzą dzieci np. zespołem Downa czy
>pierdyliard innych zespołów spowodowanych mutacjami, albo pierdyliardem
>innych mutacji, których nawet się nie diagnozuje bo niespecjalnie
>przeszkadzają w codziennym życiu, albo w ogóle są obojętne, to wśród roślin
>(i zwierząt) się nie zdarzają?

Naprawdę uważasz, że w każdej rodzinie rodzą się mutanty? Albo przynajmniej
w większości?

Nieźle masz najebane w główce.

25. Data: 2017-07-21 03:46:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 lipca 2017 14:45:16 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Dlaczego uważasz, że powinno się je badać dziesiątki lat?

bo wiele substancji w sladowych ilosciach nie wplywa zauwazalnie
na zdrowie, ale w pewnym momencie zachodzi sytuacja krytyczna.

> Skąd ta dziwna teza? Przecież GMO polega na precyzyjnym dodaniu jednego,
> ściśle określonego genu i robi się to w ściśle określonym celu.Np dodaje
> się do ziemniaka gen dający mu odporność na jakąś chorobę lub pasożyta.
> Albo się dodaje gen odporności na jakiś herbicyd. Potem się takiego
> ziemniaka testuje zanim się go na rynek wypuści.

nie jest to zadna teza. juz wielokrotnie to udowodniono.
zreszta to bez tego oczywiste, bo wynika z czystej logiki.
wstawiasz do nici DNA jakis jej odcinek, polimeraza odczytuje
no i oki. ale wprowadzenie takiego nowego genu wiaze sie z produkcja nowych bialek, w
tym toksyn i alergenow. poza tym wprowadzenie nowego genu zmienia
strukture przestrzenna DNA, co moze wplynac na ekspresje pobliskich
genow i wieksza lub mniejsza produkcje okreslonych zwiazkow.

ze DNA jest tylko zwykla ksiazka to ludzie powinni zapomniec;
nawet jesli jest to ksiazka, to trojwymiarowa.

> No więc z pewnością w głosie jakiegoś eksperta od DNA i GMO wypowiadasz się
> tu o tym co się może zawsze zdarzyć, co się może wytworzyć a na koniec
> mówisz, że się nie znasz? Gdzie tu sens takiego postępowania?

bo bardzo daleko mi do wiedzy w tym temacie,
jaka ma na przyklad profesor Jerzmanowski,
ktorego ksiazke "Geny i ludzie" moze ze 20 lat temu czytalem.
zreszta kazdemu polecam.

> O tym właśnie mówię - jak się nie znasz na astronomii to nie mów że zdjęcia
> NASA są fałszywe, nie znasz się na fizyce i matematyce to nie mów że
> krzywizna ziemi to blef i Ty to lepiej obliczyłeś że jest płaska.

przeciez nic takiego nie powiedzialem:) ale przenosnie rozumiem:)

> Twoje niepewności co do GMO wynikają wprost z głebokiej niewiedzy na czym
> takie manipulacje polegają, jak się je robi i jak się je testuje i
> zatwierdza do produkcji.

jakkolwiek by sie nie badalo, i tak zdarzac sie beda przypadki
szkodliwosci, bo ludzkosc jest po prostu na tym etapie
za głupia, a producenci nazbyt niecierpliwi i za łakomi na zyski.

przy okazji profesor Jerzmanowski jest teraz oredownikiem
bodajze firmy Monsanto, producenta herbicydu Roundup zawierajacego
glifosat i udawadniajacego, ze jest on dla ludzi nieszkodliwy,
bo ulega biodegradacji. oczywiscie srodek bardzo przydatny,
ale szkodliwy dla czlowieka jak cholera, nie mowiac juz o srodowisku.

ale oczywiscie mozna zaufac producentom. albo naukowcom o bardzo
wysokich kwalifikacjach, czerpiacym z tego tytulu bardzo wysokie
honoraria:)

> Czyli tak jak wcześniej: nie wiesz wcale ale wiesz :-)

zalezy, co wedlug ciebie znaczy wiedziec.
jesli cos jest logiczne, to po prostu wiesz:)

przeciez powyzsze moje stwierdzenie, to czysta logika:)
i na pewno znawcy tematu tez ci to potwierdza:)

> Napewno od podobnego znawcy mikrofalówek jak Ty jesteś znawcą od GMO i DNA.
> ;-)

troche o DNA i rekombinacji genetycznej kiedys czytalem.
nawet fascynujaca opowiesc jak Watson i Crick odkryli
podwojna helise.
poza tym genetyka czy biotechnologia jest, oprocz programowania
i kosmologii, najciekawsza nauka na Ziemii.
jedyne co przebija ich swietnosc i ma zwiazek z rzeczywistoscia, to Bog:)

> Ja mikrofalówki używam głównie do pogrzewania/odgrzewania/rozmrażania. Smak
> potraw się wtedy nie zmienia istotnie.

wiesz, niekiedy moze to byc przez samo nastawienie.
np. danie pieknie podane smakuje mi zawsze o wiele lepiej,
niz takie same nalozone bez ladu i skladu.
dlatego jak chcem byc pewny, ze bedzie cos smakowalo, jak powinno,
uzywam po prostu palnikow, a juz zawsze, kiedy oddzielnie podgrzac
trzeba kilka skladnikow.

> Jak to nie? A jak opiszesz stwierdzenie "nie wiadomo co się może
> wytworzyć"? Dla mnie to obawy, forma strachu.

bez przesady.
papierosy tez pale.

> Głównym powodem do stosowania GMO jest właśnie chęć do produkowania więcej
> żywności wydajniej, nieniszczonej przez pasożyty, nie deformowanej przez
> choroby, parchy i wirusy.

glownym powodem jest chec zysku, drogi rozmowco:)
ale wymienione przez Cibie powody oczywiscie jak najbardziej
szczytne i szlachetne.

> I wyobraź sobie że wciąż na świecie jest głód! Co z tego, że w Europie masz
> nadwyżkę skoro nikt nie zapłaci za transport nadwyżki daleko ciężarówką w
> odległe kraje Azji czy Afryki?

przy tym systemie jawnego i niejawnego drenazu panstw mniej rozwinietych
przez bardziej zaawansowane, zadne zwiekszenuie produkcji
nic, czy prawie nic nie da. tak samo jak wielomiliardowe
nawet datki osob takich jak bill gates. to juz sobie uswiadomilem
wiele lat wczesniej.

> Właśnie w GMO jest szansa na nakarmienie szybko rosnącej liczby ludności -
> i nie chodzi tu o większą produkcję w Polsce aby w Bangladeszu nie
> głodowali - chodzi o użycie technik GMO aby stworzyć odmiany roślin które
> aktualnie nie rosną dobrze w rejonach głodu.

bez zmiany nastawienia elit politycznych i tak to wiele nie pomoze;
przeciez pieniadze i tak musza wrocic dp pana, nieprawdaz:)

> A w krajach rozwiniętych? Tam też jest potrzeba na GMO bo jak kupisz
> roślinę odporną na jakiegoś pasożyta to taki rolnik wyda mniej kasy na
> walkę z tymi chorobami i będzie miał lepszy zysk ze swojej pracy, ze swoich
> plonów. Ty nie chciałbyś więcej zarabiać z pracy własnych rąk?

z tym to roznie. prawdziwa przyjemnosc zarabiania jest wowczas,
kiedy praca jest zgodna z zainteresowaniami, bo wowczas najczesciej
odczuwa sie ja jako przyjemnosc. no i oczywiscie powinna byc pozyteczna:)
zreszta zarabianie samo w sobie moze byc fascynujace tylko na poczatku.
a ze u wielu bywa inaczej, to coz...

> Potencjalnie to Ty jesteś szkodliwy bo mógłbyś kogoś okraść, pobić,
> zgwałcić ;-)

masz racje. i taka wlasnie jest roznica miedzy ludzmi, a Bogiem.
co nie zmienia faktu, ze w omawianej sytuacji twoje porownanie jest nielogiczne:)

> Nie mówię o "potencjalnej" szkodliwości. Ty użyłes stwierdzenia tak
> sformuowanego jakbyś tlumaczył faktyczną, stwierdzoną szkodliwość tymczasem
> jej nie stwierdzono.
>
> A co do BADAŃ wskazujących na szkodliwość to ja się nie spotkałem. W
> internecie pełno jest takich właśnie strachów o "potencjalną" szkodliwość
> jaką sam tu zaprezentowałeś. Nie znam żadnych badań które wskazywałyby
> rzeczywistą, stwierdzoną szkodliwość, a Ty?

poszukaj wypowiedzi ludzi nauki.
tylko takich nieoplacanych przez producentow:)
albo posluz sie logika.

> Nie, to tylko spekulacje napędzane strachem i niewiedzą w temacie :-)

co ty z tym strachem tak straszysz:)
albo niewiedza:)

> Acha... to pewnie mi za chwile pokażesz takie badania :-)

nie, sam postaraj sie znaleźć:)
to latwe.

> Co chcesz wiedzieć o mnie? To Ty piszesz, że cie wiele razy w (...)

jak tak nie pisalem. chodzilo mi o to, ze jak sie ludziom
w srodkach masowego przekazu przedstawia wiele razy
nieprawdy jako prawdy, to moga przestac wierzyc
jakimkolwiek autorytetom i jakimkolwiek dowodom.
a ze mnie nieraz ktos oszukal, to faktycznie. taki gatunek:)

> zrobili. Ja się na nauce nie zawiodłem i wiele rzeczy rozumiem.

ja natomiast lubię czytać i myśleć:)

pozdrawiam serdecznie,
jacek

ps. na pewno pisze sie na pewno oddzielnie,
a naprawde naprawde razem;)

26. Data: 2017-07-21 08:27:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Naprawdę uważasz, że w każdej rodzinie rodzą się mutanty? Albo
> przynajmniej w większości?
>
> Nieźle masz najebane w główce.

Niezupełnie Ghoście. Zmiany koloru oczu, włosów, skóry, kształtów,
budowy narządów wewnętrznych, etc. są wywoływane przez zmiany informacji
szumnie nazywanej genetyczną, które to zmiany są wywoływane przez
"szumiący" organizm źródłowy (matki) oraz w późniejszym okresie już
przez sam organizm potomny (dziecko). Przyczyną szumu biologicznego
wywołującego zmiany informacji genetycznej są emocje, które powodują
destabilizację środowiska, produkcję mutagenów (toksyny) i proces się
samo-napędza.

Dlatego Kviat nie ma tak całkowicie najebane w główce. ;-)

LeoTar Gnostyk

27. Data: 2017-07-21 08:34:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]

wywołującego zmiany informacji genetycznej są emocje, które powodują
destabilizację środowiska, produkcję mutagenów (toksyny) i proces się
samo-napędza. A ponieważ niestabilność emocjonalna dotyczy wszystkich
organizmów, również wszystkich ludzi, stąd mutanty rodzić się muszą (i
rodzą się) we wszystkich rodzinach, przy czym mutacje (odjazdy od
wartości oczekiwanej) są tym większe im silniejsze im silniejszymi
emocjami nafaszerowany jest organizm matki, gdyż to ona zasila toksynami
organizm potomny w okresie życia prenatalnego.

Dlatego Kviat nie tak całkowicie ma najebane w swojej główce.;-)

LeoTar Gnostyk

28. Data: 2017-07-21 09:47:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-20 o 23:06, Ghost pisze:

> [...]
.pl...

pl...

> Ależ zrozumiałem, zrozumiałem że pierdolisz trzy po trzy, stąd moje

Nie widzę pytania. Nadal nie wiem czego nie zrozumiałeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-07-21 10:02:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-20 o 23:09, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Naprawdę uważasz, że w każdej rodzinie rodzą się mutanty? Albo
> przynajmniej w większości?

Tobie się wydaje, że mutacje to są tylko wtedy, gdy komuś wyroście
szósty palec, albo trzeci ręka...
Za dużo horrorów oglądasz :)

> Nieźle masz najebane w główce.

Na wszelki wypadek powiem ci w tajemnicy, że mutacje nie powstają na
skutek emocji bo rodzice nie bzyknęli własnego dziecka, o czym marzy
grupowy pedofil. Piszę na wszelki wypadek, bo taki przygłup jak ty jest
gotowy, żeby i w takie brednie uwierzyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-07-21 11:27:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:
a.pl...

> Tobie się wydaje, że mutacje to są tylko wtedy, gdy komuś wyroście
> szósty palec, albo trzeci ręka... Za dużo horrorów oglądasz :)

Całkiem nieźle kombinujesz.

> [...]
> grupowy pedofil. Piszę na wszelki wypadek, bo taki przygłup jak ty
> jest gotowy, żeby i w takie brednie uwierzyć.

No to wskaż chociaż jedno niezależne źródło zakłóceń poza emocjami,
które wywołują zniekształcanie informacji... O materialnych przyczynach
nie mówmy bo są one zmianami wtórnymi w stosunku do do informacji jako
idei. Zdeformowany (zmutowany) zapis materialny (biologiczny) informacji
jest wynikiem zmutowania niematerialnej idei, która to mutacja jest
pierwotną w stosunku do mutacji materii.

I powrotu do pełni zdrowia życzę ci Piotrze. :-)

LeoTar Gnostyk

Polska dla Polaków!
Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!