Plastikowe kule

Data: 2002-11-20 18:04:36
Temat: Plastikowe kule
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl>

HEJ!
Wiem, że kilkakrotnie był poruszany temat bombek robionych na szydełku i
nakładanych na kule. Myslałam, że to zwykłe przezroczyste bombki
szklane, ale mnie oświecono, że to kule plastikowe. Mówiono również, że
to trudne do zdobycia no i niezupełnie tanie. Ha... to był wstęp.

Byłam dzisaj w sklepie ...spożywczym. Kupiłam tam cukierki Brando mini
(landrynki) firmy Goplana. W światecznym opakowaniu. Sš to po prostu
plastikowe bombki rozkkręcane w połowie. Przezroczyste choć nie sa z
białego plastiku tylko z żółtego, ale i tak wydaja mi się przydatne jako
kule plastikowe do bombek szydełkowych. Cena 3,85 zł ( czy coś koło
tego). Srednica 7,5 cm. Były jeszcze dużo większe ale granatowe i
wcale nie przezroczyste no i o wiele droższe bo po 13,95 zł.
Ja w kazdym razie w ramach eksperymentu kupiłam trzy te małe. Tyle, że
musze sie nauczyc robic na szydelku, albo... zmobilizowac siostre :)

Pozdrawiam.

PS> Sklep wysyłkowy kokardka ma kanwe plastikowš białš format A-4 w
cenie 7,90 zł. Zamówiłyśmy ze znajomymi 14. X. przyszło dzisiaj. Ale
jest i beda swiateczne duperelki :)