Płatki ułatwiają życie :-)

21. Data: 2016-08-05 13:31:42

Temat: Re: Płatki ułatwiają życie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Aug 2016 13:21:34 +0200, Animka napisał(a):

> Mieso na tatar się sieka, czy mieli w maszynce? Ja mielę. Czasami 2 razy.

Ja też, ale na szczególną okazję już siekam (kupiłam specjalny nóż), a
najlepiej skrobać łyżką.

22. Data: 2016-08-05 13:37:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-05 o 13:30, Ikselka pisze:
> Nie wiesz, że bigos się PRZYPRAWIA? - pieprz, ziele angielskie, liść
> laurowy, łyżeczka musztardy (czyli gorczyca), jałowiec, goździki, kminek,
> nieco majeranku, czosnek, czasami też nieco imbiru...
Pieprz i kminek tak. Reszta odpada (u mnie).
Liść laurowy to do kapuśniaku.

--
animka

23. Data: 2016-08-05 14:24:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Aug 2016 13:37:02 +0200, Animka napisał(a):

> Pieprz i kminek tak. Reszta odpada (u mnie).
> Liść laurowy to do kapuśniaku.

I kardamon czasem dodaję. Ty kapuchę gotujesz, a nie bigos :-)

24. Data: 2016-08-05 14:26:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieprz i kminek tak. Reszta odpada (u mnie).
> Liść laurowy to do kapuśniaku.

Kapucha.
Prawdziwy bigos to jest tu:
http://www.kuron.com.pl/przepisy/art335.html

25. Data: 2016-08-05 20:23:14

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-05 o 14:26, Ikselka pisze:

> Kapucha.
> Prawdziwy bigos to jest tu:
> http://www.kuron.com.pl/przepisy/art335.html
Sorry, mnie nie interesuje to co sobie wymyślił Kuroń. To jego miska.

--
animka

26. Data: 2016-08-05 21:28:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Aug 2016 20:23:14 +0200, Animka napisał(a):

> Sorry, mnie nie interesuje to co sobie wymyślił Kuroń. To jego miska.

No pewnie - jego bigos i Twoja kapucha to dwa bieguny tej samej Ziemi :-))

27. Data: 2016-08-06 01:23:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-05 o 21:28, Ikselka pisze:

> No pewnie - jego bigos i Twoja kapucha to dwa bieguny tej samej Ziemi :-))
Każdy robi bigos taki jaki mu smakuje.

--
animka

28. Data: 2016-08-06 21:48:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Aug 2016 01:23:06 +0200, Animka napisał(a):

> Każdy robi bigos taki jaki mu smakuje.

No pewnie, dlatego z tym bigosem taki bigos 33333-)

29. Data: 2016-08-06 22:23:52

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W PRAWDZIWYM bigosie obowiązkowe. Ty po prostu kapuchę gotujesz.

To tak jak z tym "krupnikiem" na platkach...

@

30. Data: 2016-08-06 22:37:46

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuję właśnie takie.

> Jako ryż-ryż lubię tylko ryż ziarnisty, a nie płatki. Płatki tylko na
> gołąbki albo do leguminy.

Platki na mleku jak najbardziej, zwlaszcza jako szybkie sniadanie, ale
golabki czy krupnik z platkami to juz spore naduzycie i profanacja sztuki
kulinarnej:)
Wybaczalne chyba tylko w przypadku wyjatkowo zapracowanej na 2 etatach matki
dzieciom :)
Ew. naglego najazdu gosci.
Badz co badz, platki to zywnosc wysoko przetworzona.

@

Weków nie ma nigdzie!
Znalezione
cukinia lub kabaczek - najlepszy przepis
Bób prażony
Dedykacja