Płatki ułatwiają życie :-)

111. Data: 2016-09-03 16:36:39

Temat: Re: Płatki ułatwiają życie :-)
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-03 15:00, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Nie, o tako.

112. Data: 2016-09-04 12:57:10

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <C...@j...ru> napisał w wiadomości

> Nic podobnego... Ruski w niemieckich obozach jenieckich też dostawali
> "zupę", - była to woda w której płukano warzywa.

a co to ma do gotowania kaszy ?

@

113. Data: 2016-09-04 13:00:59

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-09-03 15:00, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Nie, o tako.

o take :)

114. Data: 2016-09-04 13:07:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-04 12:57, obywatel samya uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Trybun" <C...@j...ru> napisał w wiadomości

> a co to ma do gotowania kaszy ?

Bo to była w owych latach wielce trędi zupa jarzynowa.

115. Data: 2016-09-04 13:08:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-04 13:00, obywatel samya uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> o take :)

O właśnie!
Starę dzieję, nie pamiątałam.

Weków nie ma nigdzie!
Znalezione
cukinia lub kabaczek - najlepszy przepis
Bób prażony
Dedykacja