Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ...

11. Data: 2005-08-02 13:33:40

Temat: Re: Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ...
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A więc :)

To dieta wysokobiałkowa i niskowąglowodanowa rozpisana mi przez dietetyczkę
panią doktor Monikę Stołyhwo-Gofron z Gdańska.

Generalnie je się dość dużo, zero węglowodanów czyli chleba, ryżu, makaronów i
innych mąk. Oczywiście brak słodyczy, soków i innych słodkości. Można jeść
owoce, ale tylko określone 4 rodzaje. Jestem na tej diecie 21 dni, czuję się
bardzo dobrze, nie jestem głodna. Nie mam nawet problemów z zachciankami, bo w
diecie używane są produkty, które nie wzmagają apetytu w sposób naturalny :)
Schudłam już 6 kilogramów - trochę za szybko, ale to dlatego, że do pracy na
rowerze jeszcze zaczęłam jeździć.

Po takiej kuracji powoli z powrotem włącza się węglowodany no i cała nadzieja w
tym, że się człowiek będzie pilnował i nie odbuduje sobie złych przyzwyczajeń.
Wiecie, że po 2 tygodniach nie jedzenia słodczy człowiek podobno odzwyczaja się
od cukru do tego stopnia, że przestaje tak naprawdę mieć ochotę na słodkości?
Wracamy do batoników i ciasteczek z przyzwyczajenia i z ... sentymentu ;)

Jeśli ktoś chce, mogę przesłać dietę na priva, chociaż osobiście nie
pakowałabym się w planowane odchudzanie bez nadzoru dietetyka :)

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2005-08-02 14:10:50

Od: "Ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokobialkowa -
> dlaczego to ma byc sledz, skoro np z ryb sa produkty wyzej bialkowo niz
> sledz. np tunczyk w oleju ma27g bialka w 100g, po nim w kolejnosci sardynka
> w oleju, tunczyk swiezy, dorsz wedzony, pikling, losos wedzony, makrela
> wedzona,sardynka swieza, halibut bialy swiezy, losos swiezy i dopiero sledz
> solony - 20g bialka, nie wspominam nawet o serach zoltych, ktore zawieraja
> wiecej bialka niz ryby.
> Pozdrawiam
> MarekF

Jako że nie jestem lekarzem dietetykiem to zmuszona jestem strzelać:
Może dlatego że są tłuste?
A poza tym nie tylko śledzie mam w tej diecie :)

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2005-08-02 14:11:17

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@o...pl> wrote in message

> No właśnie nie może być na kolację - dwa razy w ciągu tygodnia muse go
zjęść na
> śniadanie...

Witam

14. Data: 2005-08-02 14:42:06

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@o...pl> wrote in message

> Jako że nie jestem lekarzem dietetykiem to zmuszona jestem strzelać:
> Może dlatego że są tłuste?
Witam
to nie jest powod, sledz wbrew pozorom ma wiecej tluszczu niz tunczyk. Gdyby
natomiast dietetyczce chodzilo o duzo bialka i duzo tluszczu to sery
spelniaja ten warunek, a z ryb wegorz wedzony lub makrela wedzona.
Pozdrawiam
MarekF

15. Data: 2005-08-02 14:43:45

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-02 15:25:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *e...@o...pl* skreślił te oto słowa:

> :) no i sprawa powoli się klaruje - chociaż nie po mojej myśli, ale przynjmniej
> już wiem, że nie mam co biegać po Trójmieście za śledziamy, a wydawałoby się że
> to tak blisko źródła rybek ...

No ja nie wiem skąd ten problem ze świezymi śledziami, w Poznaniu nie ma
problemu z ich dostaniem. Sprzedawane są jako "śledzie zielone" - świeże,
nie solone... Nie wiem kiedy na nie sezon, ale od ponad roku raz w tygodniu
kupuje je dla kogoś, kto sam nie może się wybrac do sklepu, i nigdy nie
miałam z tym problemu...
Smażony śledź jest pyszny, więc może i pieczony jest zjadliwy :)
--
Lia

16. Data: 2005-08-02 14:49:03

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@o...pl> wrote in message

> Jeśli ktoś chce, mogę przesłać dietę na priva, chociaż osobiście nie
> pakowałabym się w planowane odchudzanie bez nadzoru dietetyka :)
>
> Pozdrawiam
> Ewa
Jezeli nie sprawi to klopotu, to przeslij mi ta diete. Interesuje sie
roznymi dietami.
m...@a...alpha.pl
Pozdrawiam
MarekF

17. Data: 2005-08-02 14:59:01

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/2/2005 12:37 PM,Użytkownik Ewa usiadł wygodnie i napisał:

> Wszystko jest w miarę smaczne, ale wczoraj mnie dobiło ! Mam jeść śledzie -
> według diety marynowane w zalewie octowej, a ja nie potrafię sobie wyobrazić
> śniadania złożonego ze śledzi w occie i kawy ...

Mniam, jaka fajna dieta ;))

Krusz.

--
Kruszyna
GG 3084947

18. Data: 2005-08-02 15:00:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/2/2005 1:42 PM,Użytkownik e...@o...pl usiadł wygodnie i
napisał:

> Myślałam, że uda mi się kupić filety śledziowe tylko że właśnie takie świeże i
> nadające się do pieczenia.

Nie wiem, czy nadają się do pieczenia, ale ja często widuję w sklepach
matiasy w bardzo mocno osolonej wodzie. Nie ma tam octu. Takie śledzie w
domu namaczam i coś tam z nich robię. Na pewno nie sa marynowane i na
pewno są surowe. Może takie by się nadały? Są po około 9 zł za kilo.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

19. Data: 2005-08-02 16:11:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Aug 2005 16:59:01 +0200, Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote:

>Mniam, jaka fajna dieta ;))
>
>Krusz.

Ja na diecie sledziowej bym wyniszczala dokladnie...umarlabym z
glodu oraz wstretu :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2005-08-02 16:27:00

Temat: Re: Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze ?ledziami ...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/2/2005 6:11 PM,Użytkownik Krysia Thompson usiadł wygodnie i napisał:

> Ja na diecie sledziowej bym wyniszczala dokladnie...umarlabym z
> glodu oraz wstretu :PPP

De gustibus... :)

Krusz.
ide po sledzia :))))
--
Kruszyna
GG 3084947

Co można zrobić z papryki?
Bardzo smaczny soczek cioci Zosi
Sokowirowka wybor
zapiekanka z cukinii - nie wyszła, jakiś pomysł ?
Co to za nożyk?