Popkorn - da rade w mikrofali?

1. Data: 2004-01-17 16:30:00

Temat: Popkorn - da rade w mikrofali?
Od: Yarael Poof <m...@p...onet.wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dzieci od czasu do czasu drecza mnie o popkorn, ja nienawidze zapachu.
Czy nie da rady zrobic tego w mikrofali? Jesli tak to jak?

Maciej

1. Data: 2004-01-17 16:47:10

Temat: Re: Popkorn - da rade w mikrofali?
Od: "Kryb" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje dzieci od czasu do czasu drecza mnie o popkorn, ja nienawidze
zapachu.
> Czy nie da rady zrobic tego w mikrofali? Jesli tak to jak?
>
> Maciej

Sa do kupienia w marketach takie paczki.
Tylko wkladasz do micro i POP POP POP
tylko nie za dlugo bo sie spali (jest w instrukcji)

Paczka pecznieje i po chwili mozna wyjadac albo przesypac do miski.

A co do zapachu to po otwarciu troche bedzie czuc, ewentualnie poczekaj
chwilke az przestanie parowac.

Pozdro

1. Data: 2004-01-17 20:27:11

Od: Yarael Poof <m...@p...onet.wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kryb w swoim liscie ostatnio zaprezentowal nastepujaca
radosna tworczosc:

> Sa do kupienia w marketach takie paczki.
> Tylko wkladasz do micro i POP POP POP
> tylko nie za dlugo bo sie spali (jest w instrukcji)

Wielkie dzieki, musze poszukac, bedzie to jakies rozwi?zanie.

MAciej

tort weselny
Zupa czosnkowa
Zupa krabowa