Postulat o krągłych łydeczkach

301. Data: 2011-01-08 14:49:23

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Ikselka wrote:

> LOL :-D

> :-)
>
> Moje dziecko używa/ło internetu do zdobywania informacji od kiedy tylko
> mamy internet. Nie ograniczaliśmy tego, bo mieliśmy dokładny wgląd, co tam
> robi - nie od parady moje studia, zeby moglo cokolwiek ukryć, nawet gdyby
> chciało. A podkielecka wieś może Cię jeszcze nieźle zaskoczyć :-)
> A internet to u nas był już wtedy w co 3-4 domu :-) Teraz jest w każdym
> :-)
No i nie u każdego był " internet analogowy" ;-) to mnie zaskoczyło.
vB
Ja miałem od 1997r umowę z providerem, który mi udostępniał numer- było
drożej niż przez wolnodostępowy, ale zawsze się łączył
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

302. Data: 2011-01-08 14:52:07

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-08 10:36, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> My też mieliśmy pakiet. Ale za pakiety też się płaciło, nie korzystało
> się tak jak teraz - bez ograniczeń.

Wiedza na temat użyteczności mężczyzny - bezcenna. Za resztę można
zapłacić kartą.

Qra
--
limitowana

303. Data: 2011-01-08 14:59:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A, to nie zrozumia�am, sorry.
>
> Ewa

To nie stereotypy to fakty, wymieniamy fakty. Głupota polega na tym,
że nie zna się podejścia kk do seksu.

304. Data: 2011-01-08 18:54:30

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
/..../Nie ma czegos takiego jak internet analogowy,/.../
O to mi chodziło. W większości postów Ixi pisze jednak o łączu - a to
analogowe może być.

vB

305. Data: 2011-01-08 19:01:39

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
/.../
> I nie wiem, po co ta głuoia dyskusja, co chce mi tutaj udowodnić VB. No
> niestety, nie kłamię. W NICZYM :-)
/.../
Czy w niczym to trudno mi ocenić.
Pytałem bo Twoje córki mi się pomyliły po prostu z niedoczytania.
vB

306. Data: 2011-01-08 19:17:51

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> miła pani na moją równie miłą prośbę po dłuższej chwili szukania odnalazła
> datę pierwszej naszej umowy na internet - umowa od 1 września 2001, na
> pakiet "30 godzin internet", w następnym miesiącu zwiększony do 60h.
> A internet mieliśmy w tamtym momencie już przynajmniej parę miesięcy, około
> roku, bo był dostępny bez umowy, wystarczyło mieć modem i ustawione
> połączenie z internetem na numer 0202122 czy coś w tym stylu.
>
> I co dalej z tą datą? Bo bardzo ciekawa jestem, ale właśnie wyjeżdżamy do
> znajomych, potem wspólne kino i kolacja we włoskiej knajpce... więc raczej

Czy ty Ixi nie przesadzasz? Aż tak nie zależało mi na potwierdzeniu
Twojej prawdomówności. Pytałem czy pamiętasz. Wydawało mi się że Twoja
córka jest starsza - i tyle.

vB

307. Data: 2011-01-08 20:21:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 23:41, Ikselka pisze:

> No ludzie, internet to u nas w gminie jest od ho ho. 10 lat to minimum, a
> na pewno wiecej lat temu. I od razu mielismy w domu, najpierw taki
> analogowy. 2002 rok to najpóżniejsza data jego założenia u nas, jaką mogę z
> całą pewnościa podac. A nie wiem, czy nie 2000, musiałabym faktury mieć, a
> nie mam.

Ale ja w ogóle tego nie kwestionuję, że mieliście internet. Niemniej
jednak 10 lat temu ludzie nie byli jeszcze do niego TAK bardzo
przyzwyczajeni, żeby w pierwszej kolejności sprawdzać wszystko w
internecie, zamiast np. w książkach. Inna sprawa, że wtedy było znacznie
mniej stron internetowych w języku polskim, forów itp. No po prostu
wydaje mi się, że 10 lat temu w domu inteligenckim (mam na myśli taki, w
którym jest encyklopedia i zapewne masa innych fachowych książek),
dzieci w pierwszej kolejności zaglądały do książek. Czyli uważam, że
pokolenie dzisiejszych 20-latków to tacy ostatni książkowi Mohikanie. ;)

> I nie wiem, po co ta głuoia dyskusja

IMO to tylko taka dygresja. NB dość ciekawa.

Ewa

308. Data: 2011-01-08 20:22:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 23:48, Ikselka pisze:

> Tak powszechny. Był i jest. A modemów to zaliczyłam kilka, takich
> wewnętrznych, w stacjonarnym kompie, łącze analogowe, na numer taki jakiś
> specjalny, zapomniałam już. Potem już były laptopy, po kilka lat, internet
> w nich już nowej generacji.

Chyba łącze nowej generacji? Bo internet to internet - ten sam.

Ewa

309. Data: 2011-01-08 20:34:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-08 15:44, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

=================

> Ciekawe, bardzo ciekawe.

> A jaka jest Twoja opinia w tej sprawie?

Nie ma sper... tfu! sprawy.

Qra
--
limitowana

310. Data: 2011-01-08 20:52:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 21:22, medea pisze:

> Chyba łącze nowej generacji? Bo internet to internet - ten sam.

Masz zęby? To znaczy, że się nie znasz ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu