Potrzeba nowego FAQ

1. Data: 2003-08-01 10:25:52

Temat: Re: Potrzeba nowego FAQ
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bgdemi$7fj$1@inews.gazeta.pl...
> Te panna prozac sie skonczyl? Ze tak wszystkim dokuczasz? A moze zal
> tyleczek sciska ze Magda B jest za duza woda? W jednym i drugim przypadku
> jestes zalosna.
To znaczy w jakich dwóch? Że prozac się skończył i że Magda B. jest za duzą
wodą?
Nie wiem co to jest prozac, a i nie wiem kto jest ta Magda za dużą wodą. I
nikomu nie dokuczam. Ludzie do mnie piszą, chcą kontaktu ze mną, to im
odpisuję. Tak jak i tobie. A czy jestem żałosna. Wszyscy sa żałośni, tylko
im się wydaje, że nie są. Niczym te zdechłe muchy na parapecie.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 11:22:19

Temat: Ti'Ana na pl.test
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 1 Aug 2003 12:48:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan Lia, w wiadomości
> <8iknqazm2wrn$.dlg@Lia.pyry.net> zawarł, co następuje:

> Oby, bo ja jak na razie nie mam siły i po prostu już wszystko odhaczam.

> Heh, przyznam, że jest jeden plus tej całej sprawy ;)
> Osmieliłam się podawać przepisy ;) A tak zawsze byłam trochę
przytłoczona...
> ;P
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> *urocza czarodziejka i naprawdę przemiła dziewczyna* [Proteus]
> http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

1. Data: 2003-08-01 11:41:23

Temat: Re: Ti'Ana na pl.test
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Aug 2003 13:22:19 +0200, Waćpanna lub Waćpan dżdżownica, w
wiadomości <bgdihb$6te$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

No i? Ja tam mieszkam i pisze o wszystkim ;)
A Ty nawet FUTa nie zauważyłas.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-01 11:44:05

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości <bgdihb$6te$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:
>
> No i? Ja tam mieszkam i pisze o wszystkim ;)
Bo ja jestem prostolinijna, a nie jakiś knuj.
Jakbym nie zauważyła, to bym nie cytowała teraz.
A teraz do rzeczy. Tak Cię te ciotki rewolucji stressowały, że bałaś się
podać przepis. Chyba jesteś psychiczna.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 11:47:10

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Aug 2003 13:44:05 +0200, Waćpanna lub Waćpan dżdżownica, w
wiadomości <bgdjq6$caj$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> A teraz do rzeczy. Tak Cię te ciotki rewolucji stressowały, że bałaś się
> podać przepis. Chyba jesteś psychiczna.

Dziekuję Ci bardzo za komplement :) EOT
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

Budyń bez gotowania
Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska