Potrzeba nowego FAQ

1. Data: 2003-07-31 22:47:29

Temat: Re: NIE potrzeba nowego FAQ.
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
news:bgc642$5k2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja nie lubie maglu. Teraz tez jest magiel. I wtedy -N i teraz -N.
Teraz jest transformacja ustrojowa. Ludzie się gubią. Ale nie ma
alternatywy. Yahoo Grub lub jakaś normalność!
dzdżownica

1. Data: 2003-07-31 22:48:34

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> mowisz dokladnie tak jak umiarkowani zwolennicy rewolucji komunistycznej
Pomylka. Moje poglady, jesli mowa o polityce, bardzo sie roznia, od tego co
napisales.
> wg mnie bylo, ale mam pytanie: teraz jest lepiej?odpowiedz T/N
Ja nie lubie maglu. Teraz tez jest magiel. I wtedy -N i teraz -N.
Pozdrawiam :-)
Poziomka

1. Data: 2003-07-31 22:53:13

Temat: Re: Potrzeba nowego FAQ
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> ps. moze i takie przerzucania slowne maja sens, ale brak rownorzednego
> partnera to mankament, a Ty siegasz po argumenty z dolnej polki

Ty do gornej nie dosiegniesz, bo jestes za niski. Serce Ci sie w gownie
macza kolego.
EOT konsekwentne
Poziomka

1. Data: 2003-07-31 22:54:36

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty do gornej nie dosiegniesz, bo jestes za niski. Serce Ci sie w gownie
> macza kolego.
Tego to my nie bedziem tolerować, bo to jest woda na młyn odwetowców
bananowych i takich innych warchołek, co chcą aby było jak przed wojnom, co
to dziedziczka ciasto z bananamy rozdawała swoim totumfackim, a myźma
fasowali kawałek kiełbasy ze czosnykiem i kielonek gminiuchy. To sie już nie
wróci!
dzdzownica

1. Data: 2003-07-31 22:54:59

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ty do gornej nie dosiegniesz, bo jestes za niski. Serce Ci sie w gownie

cyt Poziomka pare postow wyzej:

"Człowiekowi kulturalnemu nerwy nie maja prawa puścić. Inaczej, znaczy się,
że nie jest kulturalny. Człowiem kulturalny nie napisze chamskiego postu, bo
sie zwyczajnie powstrzyma"

ROTFL

--
mihau

1. Data: 2003-07-31 22:56:40

Od: "Arunazar" <t...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszalem ze trollowanie i uzywanie wulgaryzmow mozna zglosic do abuse

jak sie uzbiera odpowiednia ilosc mejli.....

Arunazar

1. Data: 2003-07-31 23:00:39

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cyt Poziomka pare postow wyzej:
Wy tu Gwiazdowski po archiwach nie szperajcie, cytatów się nie uczcie.
Bierzczie kielnię w swoje rence i budujcie nową rzeczywistość. Wymondrzacie
się, wymondrzacie, ale jak ugotować czernine nie wiecie, a o jaskółczych
gniazdach nie słyszeliście. Tylko głowe w gwiazdach trzymacie i cycata Wam w
głowie.
dzdżownica

1. Data: 2003-07-31 23:02:16

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arunazar" <t...@k...k.pl> napisał w wiadomości
> slyszalem ze trollowanie i uzywanie wulgaryzmow mozna zglosic do abuse
>
> jak sie uzbiera odpowiednia ilosc mejli.....
Tam przyjmuują na wagę - od 5 kg
dzdżownica

1. Data: 2003-07-31 23:02:30

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ty do gornej nie dosiegniesz, bo jestes za niski. Serce Ci sie w gownie

Poniewaz wpisalam w Twoim adresie pl zamiast com, wiec jeszcze ten labedzi
spiew dojrzalam.
Wiem, ze nie jest to wiedza ogolna, wiec blad jest zrozumialy dla osoby
wyzywajacej sie intelektualnie li i jedynie w docinkach na grupach
dyskusyjnej. Morrigan to imie zenskie (zadziwiajace, prawda?;> nie ma -a na
koncu, a to dopiero!)

Eot i juz jest com. zamiast pl.
Sam (-a) widzisz, ze Twoj dobor slow nie pozwala na dyskusje.

1. Data: 2003-08-01 10:16:34

Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gniazdach nie słyszeliście. Tylko głowe w gwiazdach trzymacie i cycata Wam

Te panna prozac sie skonczyl? Ze tak wszystkim dokuczasz? A moze zal
tyleczek sciska ze Magda B jest za duza woda? W jednym i drugim przypadku
jestes zalosna.

Budyń bez gotowania
Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska