Pralki Siemens - oznaczenia kraju produkcji

1. Data: 2007-08-06 12:48:23

Temat: Pralki Siemens - oznaczenia kraju produkcji
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy w symbolu pralek Siemensa znajduje się oznaczenie kraju produkcji?
Bo dostępne u nas pralki mają końcówki "PL" i "BY" - czy oznacza to, że
pochodzą z fabryk w Polsce lub na Białorusi?

--
Tomasz Nowicki

2. Data: 2007-08-06 16:19:11

Temat: Re: Pralki Siemens - oznaczenia kraju produkcji
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niekoniecznie, bosch tez tak oznacza, a znaczy to w jakim jezyku ma
napisy na panelu i w instrukcji obslugi. :-)

3. Data: 2007-08-06 16:42:25

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Aug 2007 18:19:11 +0200
"nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał:

> Niekoniecznie, bosch tez tak oznacza, a znaczy to w jakim jezyku ma
> napisy na panelu i w instrukcji obslugi. :-)

Instrukcje są wielojęzyczne, a w Polsce nikt by nie kupił pralki z
napisami cyrylicą. A więc to nie to...

--
Tomasz Nowicki

4. Data: 2007-08-06 17:58:11

Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> Instrukcje są wielojęzyczne, a w Polsce nikt by nie kupił pralki z
> napisami cyrylicą. A więc to nie to...
Podobno oznacza to rynek docelowy (albo inaczej grupę jakościową).
Ale może to być plotka... :-)

--
Konrad
Moja stroniczka:

5. Data: 2007-08-06 19:59:26

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj model to podam Ci kraj pochodzenia.
Sa trzy możliwości Niemcy, Hiszpania i Polska
Slimy czyli 40 cm głębokości i najnowsze maxy8 60 cm głębokości to sprzęt
niemiecki.
La maniana poznasz po okrągłych otworach do filtra ( klapkach na dole)
polskie to pozostałe
Osobna kategoria topy ( zał od góry) to produkcja w zakł. Brandta we Francji
(tak jak topy Mastercooka)
to wg informacji które posiadam
Pzdr
Qbanczyk

6. Data: 2007-08-06 21:15:10

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w
wiadomości news:20070806184225.f62c3ecb.tipsybrown@spamhole.com
> Instrukcje są wielojęzyczne, a w Polsce nikt by nie kupił pralki z
> napisami cyrylicą. A więc to nie to...

Mam pralkę WLF20260PL i instrukcja była tylko po polsku, tak samo jak
napisy na przednim panelu (prod. pralki Made in Germany).

7. Data: 2007-08-07 12:24:07

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Aug 2007 21:59:26 +0200
"Qbanczyk" <q...@v...pl> napisał:

> Osobna kategoria topy ( zał od góry) to produkcja w zakł. Brandta we
> Francji (tak jak topy Mastercooka)

Hmm, akurat taką "odgórnie ładowaną" miałem na myśli - konkretnie
oznaczone WP10R150PL lub WP13T550BY, ale skoro to produkcja francuska,
to chyba się bardzo napnę i kupię Miele :)

--
Tomasz Nowicki

8. Data: 2007-08-07 13:55:45

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

o ile pamietam to oznaczenie PL - rynek polski , BY - szeroko
rozumiany wschód - brak opisów programów na sprzecie , a jedynie
symbole graficzne i plotka głosi o tym , że BY ma najgorsza jakość
części.

Pytanie do Zayzayera i grupowiczów - lodówka
pralka dla dwojga starych ludzi
Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji
Firma Severin
dziwny objaw z kontaktem