Programy kucharskie w TV

51. Data: 2013-10-15 22:48:03

Temat: Re: Programy kucharskie w TV
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 16:32, Zbyszek Zarzycki pisze:

> ale miło mnie, że zrobiłeś wyjątek.

Qrko, ty Ty? :O
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1017125,cud-w
-kurniku-kura-zamienila-sie-w-koguta-to-nie-zart,id,
t.html

52. Data: 2013-10-15 22:49:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:35:56 +0200, LeonKame napisał(a):

> One nie bryluja one zarabiaja na długi rodziny, wiadomo od dawna że klan
> gesslerow tonie w długach oficjalnie.

Oficjalnie.
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

53. Data: 2013-10-15 22:53:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:38:52 +0200, Anai napisał(a):

> ???
> Jakiś błąd zrobiłam? O_o

Omatkooonoooo, główkujże trochu :-D

> Nie porównywałabym jednak tych dwóch programów - jakby na to nie
> spojrzeć Szczuka nie dostała drugiego, równoległego programu w tej samej
> tv a Gesslerowa tak :)

Bo Szczuka nie tej maści jest, co G. :-PPP

> Ja na przykład nie bardzo trawię naszego Masterszefa i bynajmniej nie ze
> względu na Magdę Gessler - wkurza mnie niemożebnie "oddawaj fartucha" i
> jeszcze bardziej ta druga kobieta, która mimo że to już kolejny sezon
> programu, to ja nadal nie wiem kim jest i skąd się tam wzięła, bez
> pojęcia taka jakas jest...
> Za to Masterszefa z Gordonem bardzo lubię oglądac ;)

Z kulinarnych to ja tylko i wyłącznie "Smaki Polskie" Russaka oglądać
chcę...

54. Data: 2013-10-15 22:58:01

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 22:53, Ikselka pisze:

> Z kulinarnych to ja tylko i wyłącznie "Smaki Polskie" Russaka oglądać
> chcę...

Ino, że toto zdaje sie tylko na Polonii leci i ciężko wyczuć kiedy...

--
Pozdrówki
Anai (nadal nie wiem czemu Ci się moje kłucie nie podobalo :/)

*** MóJ SŁitAśNy TofFanY BloGasEk: http://kuchniaanai.blogspot.com/ ***
~*~ Moje słit focie: http://infobot.pl/r/26aE *
http://annamagdalenape.deviantart.com/gallery/ ~*~
"Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na
niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (S.
Hawking)

55. Data: 2013-10-15 23:03:46

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 18:08, FEniks pisze:

> A ja tam tego nie oglądam w ogóle. Z szołów to lubię tylko
> "Ugotowanych", ale i tak coraz mniej, bo za bardzo się lansują, a coraz
> mniej ciekawie gotują.

A ja nie lubię, co nie zmienia faktu, że mimo to zdarza mi się obejrzeć...
Fakt, że się lansują aż tak bardzo mi nie przeszkadza, po to są szoły,
żeby się lansować, wkurza mnie natomiast, że wszystko MUSI być ach, och
nie wiem jak wyszukane i dupę urywające i to, że niezależnie od tego, że
w trakcie im smakowało i podobało się i wogle było najsuperowsze, to i
tak dadzą notę najniższą z możliwych tylko po to, żeby zwiększyć swoje
szanse... bez sęsu :/
... albo ew. na siłę wyszukują do czego by tu i to w tak chamski sposób,
że aż w oczy k ł u j e :D

--
Pozdrówki
Anai

56. Data: 2013-10-15 23:10:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 22:58:01 +0200, Anai napisał(a):

> (nadal nie wiem czemu Ci się moje kłucie nie podobalo :/)

Aj, kłucie w porządku było (ortograficznie)!

Cytat:

> ... i włosek w zupie w ząbki kłuć przestaje? :D

Hint: intymne zbliżenie służy udanej konsumpcji i vice versa :-D

PS. No że też muszę tę kawę tak na piechotę :-D

57. Data: 2013-10-15 23:13:25

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 23:10, Ikselka pisze:

> PS. No że też muszę tę kawę tak na piechotę :-D

Oj... bo się tak zafiksowałam na tym, że może cosik nie po polsku
napisałam, że przestałam zwracać uwagę na resztę O_o

--
Pozdrówki
Anai

58. Data: 2013-10-15 23:23:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 23:13:25 +0200, Anai napisał(a):

> Oj... bo się tak zafiksowałam na tym, że może cosik nie po polsku
> napisałam, że przestałam zwracać uwagę na resztę O_o

:-D

59. Data: 2013-10-16 09:26:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 23:03, Anai pisze:

> [...]
> żeby się lansować, wkurza mnie natomiast, że wszystko MUSI być ach,
> och nie wiem jak wyszukane i dupę urywające

No i to właśnie odbieram jako lans. Jako i to, że niemal wszyscy w
Polsce (a przynajmniej te 99%) mieszkają w pałacach lub wychuchanych
ślicznych mieszkankach. To chyba trend jakiś w tych programach na
licencji, bo podobnie rzecz się ma z "Perfekcyjną Panią Domu". O ile w
angielskiej wersji problemy uczestników wydają się prawdziwe, jak i oni
sami są wiarygodni, o tyle w polskiej wersji oczywiście lans. Znowu
odzywa się nasz kompleks narodowy, żeby czasem nie pokazywać prawdziwej
"brudnej" strony życia. Hi hi

> i to, że niezależnie od tego, że w trakcie im smakowało i podobało się
> i wogle było najsuperowsze, to i tak dadzą notę najniższą z możliwych
> tylko po to, żeby zwiększyć swoje szanse... bez sęsu :/

A to jest akurat ciekawe z psychologicznego punktu widzenia - jaką kto
obiera strategię do zwycięstwa. I też można się czegoś dowiedzieć o
"nas" samych, czyli naszej ludzkiej wrednej naturze. ;)

Ewa

60. Data: 2013-10-16 14:00:19

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Oct 2013 09:26:30 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> sami są wiarygodni, o tyle w polskiej wersji oczywiście lans. Znowu
> odzywa się nasz kompleks narodowy, żeby czasem nie pokazywać prawdziwej

Dokładnie to chciałam napisać :) Oraz polecić angielską wresję właśnie.
Oglądam z ogromną przyjemnością :)

> A to jest akurat ciekawe z psychologicznego punktu widzenia - jaką kto
> obiera strategię do zwycięstwa. I też można się czegoś dowiedzieć o
> "nas" samych, czyli naszej ludzkiej wrednej naturze. ;)

Otóż to.

PS Dość psychologiczny wątek w sumie...

M.

ocet winny mętny