Promocja Lidla (nie) dla idiotów

1. Data: 2013-12-22 12:23:59

Temat: Promocja Lidla (nie) dla idiotów
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ta promocja z książką kucharską Pascala i Okrasy. Na początku grudnia
sami wpychali do ręki te kupony i zachęcali do zbierania znaczków, a
teraz niby zapasy się wyczerpały. Rzecz w tym, że na kuponie jest
napisane jak byk, że promocja trwa minimum do 24.12. Jak się klient nie
upomni, nie powoła na to i nie wygląda na takiego, który chętnie
porozmawia z kierownikiem, to go próbują przy kasie odesłać z kwitkiem.
A książki oczywiście jeszcze mają pod ladą. Ostrzegam (chociaż może nie
w każdym Lidlu tak jest?)
A książka wydana ładnie, niektóre przepisy wyglądają zachęcająco, bez
nachalnej reklamy, że wyłącznie z produktów kupionych w Lidlu (typu
przepisy Knorra). Ciekawe jak się sprawdzą w praktyce.

Ewa

2. Data: 2013-12-22 21:01:16

Temat: Re: Promocja Lidla (nie) dla idiotów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Dec 2013 12:23:59 +0100, FEniks napisał(a):

> A książka wydana ładnie, niektóre przepisy wyglądają zachęcająco, bez
> nachalnej reklamy, że wyłącznie z produktów kupionych w Lidlu (typu
> przepisy Knorra). Ciekawe jak się sprawdzą w praktyce.

Mnie tam Pascal to wiesz koło czego lata. Jeszcze Okrasa może być, ale
jeśli tu paluchy maczał Pascal, to nawet za darmo ksiażki nie wezmę.
--
XL

Bezwodny tłuszcz mleczny a masło klarowane
Jak przechować matiasy?
Prace ręczne za miast kuchni, bo nie ma grupy
do czego zlać nalewkę, uzupełnienie.