Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

131. Data: 2012-02-04 21:16:05

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> to po co krzyczysz?

Bo mi dla Ciebie podkreśleń zabrakło.

,1,nowy-pomysl-na-edukacje-seksualna.read#ixzz1lRsKu
Rw9

> dokladnie.

> dlaczego akurat masz problem z katechetkami, skoro o nich

> to akurat Twoja logika polaczyla. Trudno mi sie do tego ustosunkowac. Mam
> problem z katechetkami, bo nie sa seksuologami.

W USA lekcje wychowania seksualnego prowadzą li tylko seksuolodzy?

--

Paulinka

132. Data: 2012-02-04 21:17:10

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
iczny/wychowanie/1503470,1,nowa-rewolucja-seksualna.
read

> Przytocz może jeszcze statystyki ogólnoświatowe, porównamy jak w Polsce
> eliminuje się niechciane dzieci inaczej niż poprzez aborcję.
> Bo chodzi przecież o to, ze Polska to zaścianek, gdzie brak edukacji
> seksualnej i ANTYaborcyjne prawo powodują takie tragedie jak ta, która
> miała miejsce w Sosnowcu.

zazyj moze Zyrtek bo Ci sie alergia odnowila.

i.

133. Data: 2012-02-04 21:18:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> no tak. Cos ci rozumienie po xlekowemu wychodzi.

Wyciągnęłaś jakieś absurdalne wnioski i opinie i sprzedajesz je jako
ogólnoświatową mądrość.

--

Paulinka

134. Data: 2012-02-04 21:19:25

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo mi dla Ciebie podkreśleń zabrakło.

ale nielogiczna jestes. Podkreslenia tez by tylko to wykazaly.

,1,nowy-pomysl-na-edukacje-seksualna.read#ixzz1lRsKu
Rw9

> W USA lekcje wychowania seksualnego prowadzą li tylko seksuolodzy?

przyjedz to zobaczysz.

i.

135. Data: 2012-02-04 21:19:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyciągnęłaś jakieś absurdalne wnioski i opinie i sprzedajesz je jako
> ogólnoświatową mądrość.

jako swoja.

i.

136. Data: 2012-02-04 21:20:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> W zyciu!! Ty tak widze naciagasz. To __nie___ alternatywa.
> Po prostu wnioskuje czym sie moze skonczyc nie chcenie dziecka.
> Lub niedorzalosc (jak Veronika raczyla zauwazyc) rodzicow.

Skąd bierzesz wiedzę, że to dziecko było niechciane albo nawet skąd
wiesz, że niechciane dzieci, które nie zostały abortowane, mogą zostać
później zabite?
Jakieś badania prowadzisz, czy to tylko Twoje ułomne wnioski?

--

Paulinka

137. Data: 2012-02-04 21:22:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> ale nielogiczna jestes. Podkreslenia tez by tylko to wykazaly.

Łatwiej włączyć capsa.

> przyjedz to zobaczysz.

Z trójką dzieci na karku? Nie dostanę wizy.

--

Paulinka

138. Data: 2012-02-04 21:23:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> jako swoja.

A przepraszam tylko moja zasłużyła na ogólnoświatową.

--

Paulinka

139. Data: 2012-02-04 21:23:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabite?
> Jakieś badania prowadzisz, czy to tylko Twoje ułomne wnioski?

:D

z tego samego zrodla, z ktorego Veronika sadzi, ze gowniarstwo nie powinno
miec dziecka.

i.

140. Data: 2012-02-04 21:23:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 22:08, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> rzeczywiscie przecinek jest zle postawiony. A "i" oznacza dokladnie
> to, ze trzeba powtorzyc.

Po co się głupio upierasz, tego nie rozumiem. Napisałaś, że gówniarskie
rodzicielstwo to są: "skutki braku edukacji, i proaborcyjnego prawa".
Zrozumiały Cię źle przynajmniej dwie osoby.

> czy cos jest innego niz to co ponizej?? oswiec mnie. (z roku 2008)
>
> http://www.polityka.pl/psychologia/poradnikpsycholog
iczny/wychowanie/1503470,1,nowa-rewolucja-seksualna.
read

Przy odrobinie złej woli w każdym kraju znalazłabyś podobny "argument"
za tym, że edukacja seksualna w szkołach jest źle prowadzona.
Nie mówię, że u nas jest cudownie pod tym względem. Wiadomo, że kuleje,
ale nie popadaj na każdym kroku w przesadę, przypisując jej
odpowiedzialność za każde nieszczęście, jakie się zdarzy.

Ewa

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?