Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

181. Data: 2012-02-05 13:25:04

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:00:26 +0100, medea napisał(a):

> Tylko że to, co zrobiła ta dziewczyna (prawdopodobnie razem z całą
> rodziną), wcale nie wyglądało na działanie bez związku i sensu, a wręcz
> było całkiem logiczne i zmierzające do pozbycia się odpowiedzialności.

A ja to odbieram jako ROZPACZLIWĄ (acz bezsensowną - w sytuacjach skrajnych
można po prostu nie umieć działać sensownie, zgodnie z oczekiwaniami
społecznymi czy moralnymi kanonami) w swej istocie próbę RATOWANIA RODZINY
w obliczu rzeczy JUŻ dokonanej.

--

XL

182. Data: 2012-02-05 13:30:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:02:12 +0100, medea napisał(a):

> No, to wtedy można by było powiedzieć, że faktycznie działasz w szoku.
>
> A gdybyś fingowała napad i całe miasto stawiała na nogi, to już raczej nie.

Dla mnie takie postępowanie też wchodzi w zakres mozliwych postępowań w
szoku. Panika może dyktować rzeczy absurdalne, rozwiazania chwilowe, bez
sensu i bez przyszłosci - a właśnie taką rzeczą jest jej działanie w celu
opóźnienia. No przecież skoro zakopała dziecko, to chyba nie liczyła na to,
ze nigdy sie nie znajdzie, przecież zwierzęta by wywlokły czy psy wytropiły
w końcu.

Gdyby byla trzeźwa umysłowo (=zdolna do oceny sytuacji), toby dziecko
przepuściła przez młynek pod zlewem... na przykład!
Pomyśl.

--

XL

183. Data: 2012-02-05 13:30:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:04:47 +0100, medea napisał(a):

> Kłamstwa.
> Wypadek zdarzyć się może każdemu.

TYle że nie każdy jest w stanie go znieść. Ty też nie wiesz, co z Tobą może
zrobić szok po stracie i panika.

--

XL

184. Data: 2012-02-05 13:31:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:06:34 +0100, medea napisał(a):

> Ja nie mówię przecież o odpowiedzialności karnej za zaistnienie wypadku.
> Nawet takiego, w którym zginęłoby dziecko. Jeśli tego nie rozumiesz, to
> nie mamy o czym gadać.

No to nie mamy, bo Ty też nie rozumiesz.

--

XL

185. Data: 2012-02-05 13:32:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:08:05 +0100, medea napisał(a):

> A weźże Iksi na wstrzymanie, bo już takie bzdety zaczynasz pleść, że aż
> słabość ogarnia.

Ty poszłabyś do kina w sytuacji straty bliskiej osoby? - jesteś taka
normalna przecież, weź siebie za wzór, to może zrozumiesz, o czym piszę.
:->

--

XL

186. Data: 2012-02-05 13:33:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Feb 2012 18:12:33 +0100, Szpilka napisał(a):

> Wariata nie.
> Ale osoby normalnej tylko działającej pod presją juz tak.
> Jeśli oczywiście to prawda.
> Bo jesli ta dziewczyna jest wyrachowana i kłamie nadal, a zdarzenie
> wyglądało zupełnie inaczej - to już moje rozumienie idzie w łeb.

Czyli tak czy tak wreszcie doszłaś do sensu tego, co powiedziałam: PO CO TO
ROZUMIEĆ, skoro albo jest oczywiste, albo nie do zrozumienia.

--

XL

187. Data: 2012-02-05 13:34:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:25:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-04 17:39, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Uważaj, gdzie bijesz tym młotkiem. Bo se paluszka przyczaśniesz jeszcze,
>
> Qra

Ty uważaj - z tym wtykaniem katolicyzmu do każdego gówna.
--

XL

188. Data: 2012-02-05 13:35:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:29:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-04 17:36, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> No pewnie. Nie to co Wisię czy inną Alę. Tu masz pełne prawo do
> stwierdzania, co to Ty byś zrobiła była albo co.

Wisię możesz wtykać, pozwalam. Do każdego.
--

XL nawiazując do poprzedniego posta

189. Data: 2012-02-05 13:37:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:30:55 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-04 17:48, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Bajdełej Krzysiu nic nie robi za tak zwane darmo.

Znowu mówisz za kogoś?
"(...)Poprosili o pomoc detektywa Krzysztofa Rutkowskiego i Krzysztofa
Jackowskiego, jasnowidza z Człuchowa. Detektyw pomaga. Nie tylko pracuje za
darmo, ale też za pomoc w znalezieniu dziecka zaoferował 20 tys. zł
nagrody.(...)
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/498787,magdy-
szukaja-najlepsi-sledczy-ty-rowniez-mozesz-im-pomoc,
id,t.html?cookie=1

--

XL

190. Data: 2012-02-05 13:38:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Feb 2012 18:31:36 +0100, Szpilka napisał(a):

> Sam powiedział że robi to za darmo. Odbił sobie na darmowej reklamie w TV.

Qrka z Krzysiem jest na "ty", to wie, że to Ty kłamiesz :-]

--

XL

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?