Przewód do oprawy 500W

11. Data: 2011-12-19 21:21:39

Temat: Re: Przewód do oprawy 500W
Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Dec 2011 02:36:46 +0100, Dawid napisał(a):
> W poście są wszystkie dane
To powiedz czy przewód w ścianie i na niej lampa, czy przy ścieżce a wtedy
przewieszka czy kabel ziemny?
No i skoro "tu i tam" to ile tych lamp?
A ile żył? No nie wiadomo jaka oprawa...
A jakie zabezpieczenie? Bo jak bezpiecznik 16A to trzeba by ze 2,5 przewód
puścić.

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

12. Data: 2011-12-20 03:43:01

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pooh wrote:
> Chcesz powiedzieć, że to właściwy przewód nie wiedząc jak będzie
> wykonana instalacja, ile lamp (i jakich) do zasilenia i jakie
> zastosowano zabezpieczenie?
> Odważnie... :->

podobnie jak ta firma co dawe zaświadczenia o prawidłowym wykonaniu
instalacji zocznie...

13. Data: 2011-12-20 05:00:14

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-19 22:21, Pooh pisze:
> [...]
> A ile żył? No nie wiadomo jaka oprawa...
> A jakie zabezpieczenie? Bo jak bezpiecznik 16A to trzeba by ze 2,5 przewód

A od kiedy to grubość przewodu dobiera się do bezpiecznika, a nie odwrotnie?

Pozdrawiam,
MW

14. Data: 2011-12-20 06:26:27

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2011 06:00:14 +0100, wolim napisał(a):
> A od kiedy to grubość przewodu dobiera się do bezpiecznika, a nie odwrotnie?
Jak bezpiecznik już jest i coś do niego jest podłączone to ciężko go
dopasowywać.
Pytający o wielkość zabezpieczenia nie zapytał (więc albo się tym nie
przejmuje albo zabezpieczenie już jest).

--
Pooh Zwijasz?
http://zwijaj.pl/

15. Data: 2011-12-20 07:42:56

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 07:26, Pooh pisze:
> Jak bezpiecznik już jest i coś do niego jest podłączone to ciężko go
> dopasowywać.
> Pytający o wielkość zabezpieczenia nie zapytał (więc albo się tym nie
> przejmuje albo zabezpieczenie już jest).

W takim razie jak podłączasz przedłużacz do gniazdka, to też dobierasz
jego przekrój do bezpiecznika?

Pozdrawiam,
MW

16. Data: 2011-12-20 18:25:42

Od: "c_apitan" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości

> przekazałem ci tylko informacje z podanej strony
>
> chcesz mi powiedzieć że to jest przewód telekomunikacyjny?
> http://allegro.pl/show_item.php?item=1946220268

Skoro większość uczonych już się wypowiedziała to i ja coś dodam.
Poniższy link pozwoli wybrać odpowiedzni rodzaj:

http://www.bankkabli.pl/kable/kable-energetyczne-zie
mne

niezawodne i na krety odporne !

Pozdr
c_apitan

17. Data: 2011-12-21 09:19:44

Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-19 08:33, zlotowinfo pisze:
> Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> tu masz ciekawy kalkulatorek:
> http://lumier.pl/kalkulator/index.php

Witam
Pytający miał chyba na myśli podłączenie przenośnej oprawy halogenowej z
żarnikiem o mocy 500W. Nie powiedział czy lampa ma jakiś statyw. W
zupełności zatem wystarczy przewód OMY 3x1,0 mm, przewód OMY 3x1,5 mm
będzie na wyrost, ale jak ktoś ma to nie szkodzi.

18. Data: 2012-01-09 16:17:17

Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-17 23:03, zlotowinfo pisze

> I=P/U=500/230=2,18A
> http://www.hal.trzepak.net/faq/winxp/obciazalnosc.ht
> z tego wynika, że wystarczy 0,5mm2 wystarczy

Skoro tak ładnie liczysz to policz jeszcze drugie kryterium czyli
ochronę przeciwporażeniową i wtedy będziesz miał wszystkie informacje co
do doboru przekroju.

kostka brukowa Polbruk IDEO latte 25m2 tanio sprzedam
rejestrator 4 kanalowy BCS LE-AN - pytanie techniczne
Meble secesyjne - identyfikacja
pieczenie chleba- problem
KR Acquisition Belfort Digiwx POONTANGS For Sale