Pyszny sos do salaty

1. Data: 2017-02-26 19:56:28

Temat: Pyszny sos do salaty
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

na pół główki minimum (na całą też sie nadaje):
9 łyżek oliwy
3 łyżki soku z cytryny
łyżeczka miodu
łyżeczka musztardy
2 łyżeczki brazowego cukru

a jakie Wy stosujecie sosy do sałaty?

2. Data: 2017-02-26 23:19:36

Temat: Re: Pyszny sos do salaty
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-02-26 o 19:56, k...@g...com pisze:
> na pół główki minimum (na całą też sie nadaje):
> 9 łyżek oliwy
> 3 łyżki soku z cytryny
> łyżeczka miodu
> łyżeczka musztardy
> 2 łyżeczki brazowego cukru
>
> a jakie Wy stosujecie sosy do sałaty?
Ja to na oko wszystko robię. Sałatę polewam albo śmietaną utartą z
cukrem albo takim pseudo sosikiem : olej słonecznikowy plus trochę
musztardy plus trochę cukru i ucieram łyżeczką ten sosik. Mnie smakuje.
Ostatnio sałaty już ze 3 m-ce nie kupowałam, bo podobno w jakiejś byly
bakterie coli no i naszprycowana chemikaliami i w zasadzie bez sałaty
mogę się obejść.
Wczoraj maszynka Zelmer poszatkowała mi pięknie kapustę czerwoną
(wrzucałam wszystko po kawałku-oprócz głąba), troche pogotowałam,
odcedzilam, ostudziłam , potem sok z cytryny i jabłko pokrojone na
malutkie kawałeczki plus trochę oleju słonecznikowego. Dawniej dodawałam
jeszcze pora od białej strony, ale teraz pora nie kupilam i może nawet
lepiej to smakowało.

--
animka

3. Data: 2017-02-27 09:00:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> Ostatnio sałaty już ze 3 m-ce nie kupowałam, bo podobno w jakiejś byly
> bakterie coli no i naszprycowana chemikaliami i w zasadzie bez sałaty
> mogę się obejść

Jakies zródło?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

4. Data: 2017-02-27 10:51:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik napisał:

> Jakies zródło?

To nie źródło, to w sąsiedztwie ogródka mogło szambo wylać.

Jarek

--
Usia siusia, cepeliada
W ogródeczku panna Mania

5. Data: 2017-02-27 11:41:02

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

> To nie źródło, to w sąsiedztwie ogródka mogło szambo wylać.

:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

6. Data: 2017-03-15 14:45:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote:
> na pół główki minimum (na całą też sie nadaje):
> 9 łyżek oliwy
> 3 łyżki soku z cytryny
> łyżeczka miodu
> łyżeczka musztardy
> 2 łyżeczki brazowego cukru
>
> a jakie Wy stosujecie sosy do sałaty?

Do zielonej głowiastej kruchej (bo używam kruchej, nie lubię masłowej)
podobny jak Ty, ale z czosnkiem. Także do sałat kolorowych.
Albo gęsta kwaśna śmietana+sól+cukier+cytryna.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

7. Data: 2017-03-15 18:49:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> Jakies zródło?

http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,sm
iertelne-zatrucie-bakteria-e-coli,artykul,1722054.ht
ml

No ale tzw. źródła potrzebne są tylko ludziom bez wyobraźni...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

8. Data: 2017-03-16 11:23:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie źródło, to w sąsiedztwie ogródka mogło szambo wylać.

Niekoniecznie aż szambo, niekoniecznie w sąsiedztwie - wystarczy że
pracownik rąk nie umył.

9. Data: 2017-03-16 12:00:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,sm
iertelne-zatrucie-b
> akteria-e-coli,artykul,1722054.html
>
> No ale tzw. źródła potrzebne są tylko ludziom bez wyobraźni...

IMO wiara ze ktos mowi coś sensownego i prawdziwego bez weryfikacji już
sama w sobie jest naiwnościa.

A wiara w słowa i przemyslenia Animki... cóz...

Ale zdaje się ze nasze rózne podejscie do wyszło juz w niegdysiejszej
rozmowie na temat szczepien przeciwko odrze...

--
Pozdrawia... Budzik

10. Data: 2017-03-16 12:44:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik napisał:

> [...]
> sama w sobie jest naiwnościa.
>
> A wiara w słowa i przemyslenia Animki... cóz...

Jeszcze czym innym jest wiara ubogich duchem czytelników różnych "kefirków".
Wiara w to na przykład, że za śmiertelne zatrucie pokarmowe odpowiedzialna
może być poczciwa Escherichia coli, której to bakterii całe kilogramy każdy
człowiek ma w... no mniejsza o to, gdzie ma.

Jarek

--
Wyobraźnia w takich razach
Zwykle leczy i pomaga

Drożdże w płatkach
Re: FREE CLASSIFIEDS
Jaki jest pszelicznik papryki ostrej w proszku na świeżą?
Cytryny na ostro?
wieprzowina z Aldi