R e i n k a r n a c j a

1. Data: 2004-03-02 22:40:30

Temat: Re: R e i n k a r n a c j a
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz nic do powiedzenia?

:-)
Nie miej

1. Data: 2004-03-03 00:02:01

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udowodniłeś ze to raczej Ty nie masz nic do powiedzenia ;)

Chyba w tej grupie chodzi o to żeby wyrażać swoje poglądy.
Zgódź sie z nimi lub nie...
Ale jeśli się nie zgadzasz to podaj pogląd wg. Ciebie lepszy, mądrzejszy.

1. Data: 2004-03-03 00:13:27

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Mar 2004 01:16:03 +0100, shadowofdarknes wrote:

> // w sumie to koty maja 4 zycia ;) czyli reinkarnacja moze byc prawda ....

O właśnie kotka mojej szwagierki była tygrysem :)
;p
Pzdr.
--
Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl/
http://www.psphome.htc.net.pl/linki.html#zaproponuj

1. Data: 2004-03-03 00:16:03

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> okreslenie wartosci,gdy naprawde nic nie wiadomo <
>
> Naprawde nic nie wiadomo?
> Nie licza sie fakty powtarzane od mitologii,poprzez rozne religie,
> filozofow,astronomow,Darwina,wreszcie doswiadczen wlasnych i otoczenia?

nie !
Przeciez reinkarnacji nie doswiadczysz ... (bynajmniej nie bedziesz swiadoma
tego) Ale zauwaz ze kazda z tych religii reprezetuje inny poglad na sprawe
reinkarnacji ...
- mitologia - zycie po smierci nie ciekawe
- katolicy - raj / pieklo lub czysciec - nie ma reinkarnacji
- no i Hari kriszna ;) 84 razy ??

no i co ?? w co uwiezyc ?? nic nie jest pewne prócz smierci , a
zastanawianie sie nad tym co bedzie pózniej to strata czasu, bo to nie ma
znaczenia... i nie zalezy od nas, poprostu bedzie co ma byc.
Mi jest obojetnie czy po smierci czeka mnie 100 czy 13341234 wcielenia,
wazne co jest teraz.

// w sumie to koty maja 4 zycia ;) czyli reinkarnacja moze byc prawda ....

1. Data: 2004-03-03 00:38:00

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O właśnie kotka mojej szwagierki była tygrysem :)
> ;p
> Pzdr.
> --
He he he Zioło !!
czyli jeśli koty mają 4 , a człowiek 1 (wg. chrześcijan )to znaczy że
człowiek jest gorszy od kota bo ma mniej wcieleń ...
czyli Hari kriszna stawia człowieka w lepszej sytuacji :]

/// może zmienię wiarę ( tylko czy to coś da ?? )

1. Data: 2004-03-03 04:52:42

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Mar 2004 01:38:00 +0100, shadowofdarknes wrote:

[...]

> /// może zmienię wiarę ( tylko czy to coś da ?? )

Ale ło com siem rozchodzi?

A poważnie to zmiana wiary to dość kosztowna psychologicznie sytuacja.
Czy to coś da? A skąd ja mam wiedzieć :)
Pzdr.

1. Data: 2004-03-03 09:12:23

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shadowofdarknes" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Udowodniłeś ze to raczej Ty nie masz nic do powiedzenia ;)

Zwisa mi to :-))

> Chyba w tej grupie chodzi o to żeby wyrażać swoje poglądy.
> Zgódź sie z nimi lub nie...
> Ale jeśli się nie zgadzasz to podaj pogląd wg. Ciebie lepszy, mądrzejszy.

Argumenty:
1. To nie jest temat do dyskusji z Tobą.
Nawet gdyby mógł być, to widzę, ze jesteś w powijakach,
i może Ci on zrobić "kuku". :-) (już Ci zrobił?)

2. Nie mam zamiaru zmyślać, czyli kłamać.
Jak to lubią robić religiodawcy. A Ty chcesz bajkę.

3. Temat wątku jest źle zapisany.
I w swoim zapisie, niesie bzdurę, więc nie podlega dyskusji.

4. Na postawione pytania. Są proste odpowiedzi.

> Jak odbieraja taka teze wspolczesni,
z punktu widzenia filozoficzno-psychologicznego?

Przeróżnie. Zwykle pomijają.

> Czy nie jest to namiastka twierdzenia o niesmiertelnosci duszy?

Tak

> Czy ktos z Was wierzy,albo chcialby wierzyc w proces reinkarnacji?

Tak (Ale nie wiem jak inni :-)

> Jak byscie sie czuli w sytuacji,gdyby
osoba ukochana,odrodzila sie -przykladowo- w waszym dziecku?

Dobrze.

Więc co tu jest do "gadania"? :-)

ett
ustawiający klocki.

1. Data: 2004-03-03 10:11:37

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci
..

Generalnie, podejscie do smierci moza podzielic na to
ze to totalny koniec, albo ze "jest cos wiecej" (wydaje mi sie ze to
drugie).
Jezeli to drugie to jakas wizja tego co sie bedzie dzialo musi byc.
I reinkarnacja jest jedna z takich wizji (powrot w innym ciele),
ale wydaje mi sie ze z powrotem nie mozna wiazac nadziei na "nowe zycie"
(a pewne czesc osob poklada) bo wydaje mi sie ze w tej wizji
powrot to powtorka "blednego kola cierpienia".

Mi sie zdaje, ze wazne jest to co Hubert napisal,
ze najwieksze znaczenie ma w tym to, ze ta wizja
opiera sie na zalozeniu ze mamy (teraz) wolna wole i
ze od naszych decyzji bedzie zalezalo przyszle zycie (lepsze/gorsze).
I to jest najwazniesze.
A to jak to sie bedzie realizowalo, to "szczegol techniczny".

I pytanie:
przeciez jest niby "naukowy dowod" - hipnoza regresyjna.
Wystarczy zebrac dane o poprzednim zyciu a potem znalesc
w papierach z XIX wieku ze taka osoba rzeczywiscie zyla i juz :)
Wiec jak?
Duch

1. Data: 2004-03-03 10:13:03

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> czyli jest mozliwe ze tym wszystkim
> kieruje dusza, czyli czlowiek ktory wybiera doswiadczenia i decyduje o
sobie.

O to-to, to jest wazne, ten wplyw woli na przyszlosc, ze to bedzie mialo
konsekwencje.
Duch

1. Data: 2004-03-03 12:23:42

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net napisał(a):

> [...]
> Jak byscie sie czuli w sytuacji,gdyby
> osoba ukochana,odrodzila sie -przykladowo- w waszym dziecku?

Najbardziej podobało mi się to Hinduskie "Hello" u góry. (o,
przepraszam, "na topie" chciałem powiedzieć)

84 razy powiadasz? Tez miło. Ale szkoda, że nie 85 w cenie 84. Może będzie
promocja? Ducha nie gaśmy.

Osoba kochana odrodzona w moim dziecku... hm... może być gorzej - osoba
niekochana i obrzydliwa jak wszyscy diabli.. To dopiero coś!

A odbiegając teraz od steku bzdur moich i Twoich - czy Ty na prawdę uważasz,
że to sprawi Tobie różnicę? Dopóki nie wiesz, że Twój były kochanek to Twoje
obecne dziecko, to co za różnica? A niechby nawet i hipopotam to był..
Jaki wniosek? Liczy się świadomość. Tu i teraz.
Bo gdybanie, o tym, jak zaplanuję wakacje podczas 82 wcielenia, nie ma dla
mnie sensu.
Nie w ten sposób.
Nie róbmy sobie jaj z czyichś wierzeń, przedstawiając ich streszczenia.

Pozdrawiam,
Darek.

sprzątanie z Freudem - przy piwku.
test wekslera